Skravletråd Rødkløver

Godt jobba med både vekt og utfordring :D
Jeg skal logge vekt og utfordring når jeg står opp. Ligger for øyeblikket under en sovende baby, og har ikke vært utenfor senga siden jeg gikk på do i natt ^^
Takk for det[emoji5]deilig med litt resultat etter forrige ukes stillestående vekt..[emoji5]
Hørtes deilig ut å ligge enda[emoji6]min baby sto opp kvart på 6,men mannen tok han så jeg fikk sove til 08.00[emoji4]deilig!
 
Jeg er akkurat sånn jeg og! Men vekta står overraskende nok på stedet hvil. Tviler på om det er nok til å få være med på krigen en uke til men... Men jeg må prøve å fortsette på snopefrie ukedager! Unner jeg meg en ting en dag så er jeg liksom i gang :-(
Meg å! Så har funnet ut at jeg bare må holde meg unna! Har nå gått ned 9,2 kg siden 1.ste januar;og dette på å trene litt,null Snop,chips og brus(kan ha 3 ruter sjokolade +ett glass brus på lørdagen[emoji5][emoji5]har sååååå lyst på snop;men må bare holde meg unna[emoji5]er verdt det når e ser på vekta....men vil ha!
 
Jeg er akkurat sånn jeg og! Men vekta står overraskende nok på stedet hvil. Tviler på om det er nok til å få være med på krigen en uke til men... Men jeg må prøve å fortsette på snopefrie ukedager! Unner jeg meg en ting en dag så er jeg liksom i gang :-(

Vi ligger veldig godt an :)
 
Takk for det[emoji5]deilig med litt resultat etter forrige ukes stillestående vekt..[emoji5]
Hørtes deilig ut å ligge enda[emoji6]min baby sto opp kvart på 6,men mannen tok han så jeg fikk sove til 08.00[emoji4]deilig!

Herlig når vi får sove ut litt :D
 
300 gram ned. Siden jeg spiste godis til den store gullmedaljen fra fredag til tirsdag så er det veldig bra, men jeg veide meg i går kveld og var da 1 kg opp siden fredag. Det var etter mat og drikke. Så eeeeegentlig trodde jeg at vekta ville vise et bedre resultat i dag. Snakk om å være utakknemlig da ^^ Vektnedgang er vektnedgang ^^
 
Back
Topp