Vært stille fra meg....

Åååh nei Nutte nå ble jeg utrolig lei meg på dine vegne[emoji174] Har tenkt så mye på deg!! Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til videre[emoji173]️
 
Hei! Jeg har vært borte fra forumet en stund som dere kanskje har merket. Jeg var på sykehuset i går pga MA. Jeg startet å blø litt igjen etter tidlig UL 16 april. Var til ny sjekk og da var det bra. Men jeg har vært så nervøs. Så i helgen hadde jeg en ekkel følelse og fikk ny UL på mandag og da var det ikke liv. Kroppen ryddet ikke opp selv, så jeg var på sykehuset i går og gjennomførte en medisinsk abort. Dette er første gang jeg har opplevd og syns det er veldig tungt...

Jeg ønsker dere andre masse lykke til og håper resten av spirene her inne holder seg i magen til desember [emoji173] klem fra meg!
Dette var veldig trist å høre! :( Stor klem til deg! :(
 
Tusen takk alle sammen... Tårene sitter løst og det er mye å fordøye. Føler meg veldig tom. Men det dere skriver er veldig godt å lese [emoji173]
 
❤️❤️
 
Hei! Jeg har vært borte fra forumet en stund som dere kanskje har merket. Jeg var på sykehuset i går pga MA. Jeg startet å blø litt igjen etter tidlig UL 16 april. Var til ny sjekk og da var det bra. Men jeg har vært så nervøs. Så i helgen hadde jeg en ekkel følelse og fikk ny UL på mandag og da var det ikke liv. Kroppen ryddet ikke opp selv, så jeg var på sykehuset i går og gjennomførte en medisinsk abort. Dette er første gang jeg har opplevd og syns det er veldig tungt...

Jeg ønsker dere andre masse lykke til og håper resten av spirene her inne holder seg i magen til desember [emoji173] klem fra meg!

Så utrolig leit! Ta godt vare på deg selv og hverandre. Sender deg mange klemmer!
 
Huff så trist [emoji24] [emoji24]
Ta godt vare på hverandre ,sender mange varme tanker deres vei... [emoji173] [emoji173]
 
Så utrolig trist å høre! Er fælt når man er midt oppi det ❤ kanskje vi begge sees i februar/mars 2019 :)
Er midt oppi det samme jeg å. Håper spiren sitter hos deg igjen snart ❤
 
Back
Topp