Vært på TUL

~ Cathrine ~

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Og der var det et bankende hjerte :love7
Ble satt tilbake en uke da, så da har befruktningen skjedd senere enn vi trodde.. så etter "svømme-teorien" skal det da bli en jente:Heartpink
Prikken er nå 5,4mm.
Det hadde vært tvillinger. Merkelig, vi har pratet masse om "tenk hvis det er to :p

Nå er jeg litt lettet, men kjenner bekymringen kommer snikende tilbake :rolleyes: huff #kokko hehe
 
Så koselig! Gru gleder meg til tul om 2,5 uke selv! Jeg lurer også på om jeg kanskje har tvillinger i magen.. men mest sannsynlig bare en men :)
 
Gratulerer, så utrolig koselig[emoji173] Hvor langt er du påvei?

Ett lite spørsmål: Hva er "svømme teorien"?
 
Gratulerer, så utrolig koselig[emoji173] Hvor langt er du påvei?

Ett lite spørsmål: Hva er "svømme teorien"?
Takk :) trodde jeg var 6+6, men han sa 5+6. Da blir det termin 24 des :woot:

Haha.. det er en teori om at man kan si hvilket kjønn det blir utifra når en ble befruktet. "Gutte"-sædcellene svømmer fort fram til målet, men hvis ikke egget er kommet enda så dør sædcellene fort. "Jente"-sædcellene svømmer rolig, men kan overleve lenge mens de venter på egget :p vi hadde sex søndag og tirsdag og i følge gynekologen ble jeg befruktet fredag.
 
Og der var det et bankende hjerte :love7
Ble satt tilbake en uke da, så da har befruktningen skjedd senere enn vi trodde.. så etter "svømme-teorien" skal det da bli en jente:Heartpink
Prikken er nå 5,4mm.
Det hadde vært tvillinger. Merkelig, vi har pratet masse om "tenk hvis det er to :p

Nå er jeg litt lettet, men kjenner bekymringen kommer snikende tilbake :rolleyes: huff #kokko hehe
Så flott å høre at alt var bra! <3
 
  • Liker
Reactions: CR
Moro å lese at alt gikk bra :)
 
  • Liker
Reactions: CR
Så fantastisk! Alltid deilig å få se et bankende hjerte :D
 
  • Liker
Reactions: CR
Takk :happy:

Han mente jeg var 5+6, men da har jeg jo fått positiv test ca 6 dager etter befruktningen... og det går jo ikke?

Men ser det står 5+5 til 6+6 på ultralydbilde... det er kanskje vanskelig å se så tidlig?
 
Og der var det et bankende hjerte :love7
Ble satt tilbake en uke da, så da har befruktningen skjedd senere enn vi trodde.. så etter "svømme-teorien" skal det da bli en jente:Heartpink
Prikken er nå 5,4mm.
Det hadde vært tvillinger. Merkelig, vi har pratet masse om "tenk hvis det er to :p

Nå er jeg litt lettet, men kjenner bekymringen kommer snikende tilbake :rolleyes: huff #kokko hehe

Beklager CR, ser nå at jeg kuppet tråden din! :( Jeg trodde jeg skrev i den andre oppdaterte TUL- tråden, beklager så mye!! :salut
 
Da jeg var litt ultralyd første gang 6+6 satte mente legen at det var 7+5, da jeg var på ny ultralyd i går justerte hun det tilbake 4 dager, så stemmer det mer med min beregning. Ville vært godt gjort å bli befruktet før inseminasjon :laughing002
 
Da jeg var litt ultralyd første gang 6+6 satte mente legen at det var 7+5, da jeg var på ny ultralyd i går justerte hun det tilbake 4 dager, så stemmer det mer med min beregning. Ville vært godt gjort å bli befruktet før inseminasjon :laughing002
Åååh... luksus å bli flyttet fram da :rolleyes: synes dagene er så lange! Men før insem var kanskje litt voldsomt :hilarious:hvor stor var den da?
 
Åååh... luksus å bli flyttet fram da :rolleyes: synes dagene er så lange! Men før insem var kanskje litt voldsomt :hilarious:hvor stor var den da?
10 mm første og 20-22 mm på andre (9+0)
 
Back
Topp