1,5 timer til første eksamen.....
Håper det har gått fint idag?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1,5 timer til første eksamen.....
Jeg vet om 1, men jeg må vente til snøen er borte. Og om sommeren så kan den av og til bli stengt av, pga beitende dyr.
Vet ikke...men mistenker ja. Håper jo jeg tar feil. Jeg har selv en autoimmun sykdom og er jo en arvelig faktor også
Takk for tipsTror både familiebutikken og Jollyroom har tilbud
Jeg fant ikke den jeg brukte før, men ble godt dette og.
1dl sammalt hvete fin
1 dl havregryn
1 dl hvetemel (litt ekstra om du vil ha den tykkere)
5 dl melk
4 egg
Litt salt
Bland det tørre og halvparten av melken og rør til en jevn røre. Ha i resten av melken. Ha i egg. Jeg hadde I litt sukker for sødme, ble plutselig slik. Tviler på at det er nødvendig.
Så trist når det er sånn[emoji20]
Håper du finner en fin gave til jenta[emoji173]️
Har dere en fin onsdag.?
Æsj, så dumt[emoji38]
45 dager som røykfri allerede gitt. Hvem skulle vel tro det [emoji38][emoji38][emoji4] Ikke min mann hvertfall eller slekt generelt. Godt man kan overraske noen da [emoji23]
Ferdig.
Gikk strålende [emoji4]
Fikk hentet to pakker og så hadde det kommet en o postkassa
Snart må jeg på biblioteket
God ettermiddag![]()
Ellers tipser jeg som alltid om isbjørn of sweden men de er dyre så salg er fintTakk for tipsskal sjekke ut
![]()
Hmm må teste guttungen for diabetes
Er det pga deg?Ja, men det er ikke mye vi kan gjøre. Kanskje om jeg og mannen går fra hverandre, men det er ingen garantier da heller.
Jupp moroHentet to pakker på posten og en i postkassa selv[emoji1] moro!
Vært på 3mnd kontroll og på trening[emoji4]God kveld[emoji1]
Vært på jobb jeg. Du da?[emoji2]
Hehe. Hva ble det da?Ja det ble da noe til slutt. Så trenger jeg ikke tenke mer på det før neste unge har bursdag til høsten![]()
HeheJeg trodde det bare var noe man sa. Inntil jeg fikk barn selv.
HMS du var på i dag?Kurs i dag ellers har vi hatt en rolig ettermiddag