Håper han ikke får det for vane da.Ja, men er heldig vis første gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han ikke får det for vane da.Ja, men er heldig vis første gang.
Lite. Ser modern family. Skal straks hente minstemor som er hos en venn da. Også regner jeg med eldstejenta kommer også hjem snart. Så få de i seng og slappe av. Er ikke helt i form for tidenHva dere gjør i ettermiddag/kveld?![]()
Heldigvis går lysta over like fort som den kommer! Og jeg kan bare ikke begynne igjen[emoji28] da er jeg redd jeg blir alenemamma[emoji23]Så flink du er ! Jeg slutta fint i svangerskap og amming. Men starta etter det igjen jeg. Dum som jeg var. Menmen. Tok ett valg nå da [emoji847] Det går greit egentlig. Første uka var den verste.
God ettermiddag/kveld[emoji4] hatt en fin dag?God ettermiddag![]()
Sitter å ser på vesla bader. Så skal begge jentene i seng og jeg bare slappe av.Hva dere gjør i ettermiddag/kveld?![]()
Jeg var så smart at jeg slutta dagen før jeg skulle til tannlegen for å trekke en tann. For da visste jeg at jeg ikke kunne røyke på dager og at jeg kom til å være vond lenge.Heldigvis går lysta over like fort som den kommer! Og jeg kan bare ikke begynne igjen[emoji28] da er jeg redd jeg blir alenemamma[emoji23]
Sluttingen gikk veldig greit. Tok siste røyken på kvelden, første dagen var et lite h..... og andre dagen begynte jeg å spy[emoji28] så da hadde jeg ikke lyst på røyk mer.
Ja, det vet vi alt om selv.Sikkert greit å vite , er nok vanskelig for de å allrid se hva som er riktig og ikke
Den biten går litt sånn opp og ned her..Håper dere finner ut av det.
Her er det mye, seperasjonsangst når han skal til pappaen.......
TakkTakk for i går![]()
Nei, var ganske streng. Fikk ikke gjøre som han ville.Håper han ikke får det for vane da.
Står til?God ettermiddag
JaJaGrei dag?
Lurt[emoji6]Jeg var så smart at jeg slutta dagen før jeg skulle til tannlegen for å trekke en tann. For da visste jeg at jeg ikke kunne røyke på dager og at jeg kom til å være vond lenge.
Min mann røyker da [emoji14] Ikke mye. Mer i det sosiale. Men alikevel.
Hahahaha ! Verste er egentlig når jeg skulle på fest [emoji23] Men det gikk overraskende godt det også faktisk [emoji38] Så da er mine verste røykesoner unnagjort liksom [emoji4]Lurt[emoji6]
Da er det virkelig imponerende at du klarer det. Glad min ikke røyker, da hadde det vært gjort tror jeg. Eier jo ikke selvdisiplin[emoji23][emoji23][emoji23]
Oj så lenge
Hmm må teste guttungen for diabetes