Bekymret for alt og ingenting. Flere der ute?

Det er mye som skjer med fosterutviklingen på en uke! Jeg ville ha mast jeg, så slipper du gå å bekymre deg. Det er jo ikke noe hyggelig verken for deg eller for barnet:Heartred

Nei jeg skal se an over helgen så tar jeg en telefon på mandag om jeg er like bekymret! Skulle helst ha gått på UL hver uke[emoji85]
 
2c512ec09ce2305531de8a92c1614783.jpg


Har hatt et skikkelig pulsdropp, og er heller ikke blitt kvalm enda, 6+2. I det svangerskapet som det ble barn av, kom kvalmen 6+0. Så ja, nå er jeg bekymret for at det har stoppet opp igjen [emoji57]
 
2c512ec09ce2305531de8a92c1614783.jpg


Har hatt et skikkelig pulsdropp, og er heller ikke blitt kvalm enda, 6+2. I det svangerskapet som det ble barn av, kom kvalmen 6+0. Så ja, nå er jeg bekymret for at det har stoppet opp igjen [emoji57]

Du, det var jeg også bekymret for. Pulsen min stupte plutselig og har ikke gått opp siden. Men jeg hadde et fint lite hjerte som banket i går på TUL 7+6.

IMG_0263.jpg

Pulsen min ligger på helt vanlig puls for meg før jeg var gravid. Pleide å ha et gjennomsnitt på 63 i mnd.
 
Du, det var jeg også bekymret for. Pulsen min stupte plutselig og har ikke gått opp siden. Men jeg hadde et fint lite hjerte som banket i går på TUL 7+6.

Vis vedlegget 254413

Pulsen min ligger på helt vanlig puls for meg før jeg var gravid. Pleide å ha et gjennomsnitt på 63 i mnd.


Godt å høre!
Jeg ligger også mye lavere enn sist jeg var gravid, selv om det gikk galt da...
Gru/gleder meg til ul til uka...
 
Godt å høre!
Jeg ligger også mye lavere enn sist jeg var gravid, selv om det gikk galt da...
Gru/gleder meg til ul til uka...

Jeg ville i hvert fall bare slappet av med pulsen. Den skal jo stabilisere seg lavere når kroppen blir vant til den økte blodmengden. Krysser fingrene for at alt står fint til [emoji173]️
 
Nå har jeg ikke fått svar på hcg jeg tok på onsdag, men hadde EN digital igjen og klarte ikke vente så tok den nå... og for en lykke! Da er det gjerne håp for meg og [emoji4]

Vis vedlegget 253109

Så bra at du endelig fikk 3+ på den digitale :) hvor langt på vei var du når du fikk det?

Jeg er 6+4 i dag og får fremdeles 2-3 :( Følte strekene inni testen var svakere enn for 2 dager siden også. Har ikke noe god følelse på dette :( Grusomt å gå slik å bekymre seg!
 
Har hatt nokre fine daga no sida fredagens TUL, og hjertet slo for harde livet.
Men no e angsten her for fullt igjenn.
Puppane e like slappe som når eg ikkje e gravid, og eg føle meg tung og tom i magen og masse lyninga/stikk i nedre del av magen. Har og vert av og på med litt brunlig utflod siden i går.
So no kjennes det ut som det går feil veg. Er 7+2 no.
 
Våknet nå kl.02.00 med intense kramper/smerter i nedre del av magen[emoji24] Nå er jeg sikker på at det går galt[emoji174] Fy søren så vondt!!
 
Våknet nå kl.02.00 med intense kramper/smerter i nedre del av magen[emoji24] Nå er jeg sikker på at det går galt[emoji174] Fy søren så vondt!!

Ånei [emoji173]️ Hvordan går det med deg nå?
 
Våknet nå kl.02.00 med intense kramper/smerter i nedre del av magen[emoji24] Nå er jeg sikker på at det går galt[emoji174] Fy søren så vondt!!
Å nei! Jeg hadde veldig sterke smerter forrige uke, men det gikk over og har ikke merket noe siden. Gikk det over? Ingen blod? <3
 
Back
Topp