Vitaminer

Jeg tar tran og folat. Ellers ingenting. Legen min mente det var helt unødvendig, håper hun har rett [emoji5]
 
Folat og omega-3, fått d-vitamin og jerntabletter på resept i tillegg da jeg har veldig lavt av begge deler. Slitsomt å skulle ta så mye med den kvalmen da [emoji28]
 
Tar den oransje gravid vitaminer saken (husler ikkje navn), og den e so store tabletta i at eg ikkje klara å svelge det uten at det kjem i retur omtrent. Må ha noken forsøk før det går ned. Så tenker å prøve den lilla om den er mindre størrelsa på tabl ☺️
Ellers så tar eg dvitamin og hemofer fordi eg har mangel der :yuck:
 
Tar den oransje gravid vitaminer saken (husler ikkje navn), og den e so store tabletta i at eg ikkje klara å svelge det uten at det kjem i retur omtrent. Må ha noken forsøk før det går ned. Så tenker å prøve den lilla om den er mindre størrelsa på tabl [emoji5]️
Ellers så tar eg dvitamin og hemofer fordi eg har mangel der :yuck:
Den lilla jeg bruker du tenker på?
 
Jeg kjøpte den som apoteket selger for gravide gjennom svangerskapet, med folat, jern, omega 3, og diverse andre vitaminer. Men legen min insisterte på at jeg bare skulle ta omega3 og folat, fordi tilskudd av jern er ikke bra om man ikke har jernmangel. Det kan bli for mye jern også mente hun.
 
Tar multi vit og b-vitaminer. Får da tilsammen d jeg trenger av folat. Tar også omega 3 og c-vit
 
Jeg tar foreløpig noe multi vitamin for gravide. Fikk dette av en venninne som nettopp har født og ikke fikk brukt disse pga kvalme i sitt svangerskap og det består av i allefall folat og tran.
 
Eg begynte på folat når vi begynte å planlegge å prøve å bli gravide. Begynte i slutten av februar og hadde første prøve mnd i mars og da ble eg gravide. Går også på omega3.
 
Back
Topp