Hva er det beste som har skjedd med deg i dag?

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Hjemme hos oss bruker vi snakke om hverandres dag under middagen. Men ofte har 5 åringen vansker med å si hva han har gjort i barnehagen, for det er så mye. Så fikk jeg et genialt tips, istedet for å si "hva har du gjort i barnehagen idag?" Sier vi heller "hva var det beste som skjedde i barnehagen i dag?"

Dermed:

Hva var det beste som skjedde med deg i dag? [emoji16]
 
Beste som skjedde med meg i dag var at jeg endelig kunne begynne å trene litt etter keisersnitt [emoji2]
 
Beste som skjedde med meg i dag var at jeg endelig kunne begynne å trene litt etter keisersnitt [emoji2]

Ååå- får du lov til å trene? Det står så mye forskjellig på nett, men jeg har forstått det sånn at man skal vente minst åtte uker før noe mer enn gåturer og lett trening av kjernemuskulatur. Men jeg blir veldig glad om det er utdatert info[emoji1]
 
Ååå- får du lov til å trene? Det står så mye forskjellig på nett, men jeg har forstått det sånn at man skal vente minst åtte uker før noe mer enn gåturer og lett trening av kjernemuskulatur. Men jeg blir veldig glad om det er utdatert info[emoji1]

Fikk slike treningsark fra sykehuset og der var det noen små treningsøvelser jeg kan gjøre etter 6 uker [emoji4] e vel mest lett kjernemusklatur de å men mer enn bekkenbunnstrening [emoji1] kan sende deg bilder av arkene mine. [emoji4]
 
Fikk slike treningsark fra sykehuset og der var det noen små treningsøvelser jeg kan gjøre etter 6 uker [emoji4] e vel mest lett kjernemusklatur de å men mer enn bekkenbunnstrening [emoji1] kan sende deg bilder av arkene mine. [emoji4]

Gjerne! [emoji4][emoji122] Lurer på når man kan løpe igjen.. Rart de ikke sender med et skriv med litt generell info om sånt. Står jo så mye forskjellig på nett. Har lest åtte uker, tolv uker og fire måneder. Men prøver å si til meg selv at jeg må nye tiden med treningsnekt, for trene må jeg jo resten av livet. [emoji6]
 
Urolig baby siste halve døgnet, og dårlig søvn for meg i natt, så mannen ventet noen timer med å dra på jobb sånn at jeg kunne slappe av litt :) Det var veldig deilig!
 
Back
Topp