17.mai antrekk

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Er ganske sikker på at bunaden ikke passer i år. Hva skal dere ha på dere. Del gjerne bilder/linker, trenger litt inspirasjon:)

Eg har eksamen 15.-22.mai, så veit ikkje kor mykje feiring det blir! Dersom det blir noko så blir det vel ein grå kjole og eller bukse og ein fin topp, evt skjørt!

Eg har eksamen 15.-22.mai, så veit ikkje kor mykje feiring det blir! Dersom det blir noko så blir det vel ein grå kjole og eller bukse og ein fin topp, evt skjørt!

Da skjønner jeg at det kanskje ikke blir så mye feiring;) du får ha lykke til med oppladning til eksamen:) jeg har bare hverdagsklær, og føler for å pynte meg litt mer enn vanlig [emoji85]

Takk for påminnelsen! Må prøve bunaden i morgen, men det spørs vel [emoji85]

Har kjøpt en mørkeblå kjole som jeg har tenkt jeg kan bruke. Kan godt være vi bare holder oss inne også:p Bunaden har ikke passa på noen år:facepalm:

Har kjøpt en todelt kjole, hvit (bluseaktig) på øverste del, så svart tettsittende nederst

Jeg har kjøpt kjole på ebay som har badedrakt stoff så den er tøyelig på magen :)

Tok det lang tid og få den? har du link?

Ja,tok noen uker, du rekker nok ikke å få den til 17.mai. jeg bestilte før jul og da var den ganske stor,så satser på at den passer, hvis ikke har jeg flere kjoler som egentlig var litt store,da jeg gikk ned 15kg før jeg ble gravid,så har litt å gå på i det tøyet jeg har.

Her blir set en mørkeblå kjole med hvite prikkker som jeg har fra før, med mørkeblå jakke til [emoji4]
mest usikker på sko, alt jeg har er med høye hæler (eller joggesko[emoji23])

Skal jobbe tidlig vakt på 17.mai hvis jeg fortsatt er i jobb da. Så har ikke helt bestemt meg for om vi bare skal slappe av eller ta en liten tur ut etter jobb. Men hvis vi går ut kommer jeg nok til å bruke denne kjolen som jeg har kjøpt fra ebay. [emoji4] Screenshot_20180422-000656.png

Her blir set en mørkeblå kjole med hvite prikkker som jeg har fra før, med mørkeblå jakke til [emoji4]
mest usikker på sko, alt jeg har er med høye hæler (eller joggesko[emoji23])

Haha, jeg vurderer sterkt å gå med joggesko den dagen[emoji85]

Jeg har en festdrakt som jeg håååååper jeg får på, men har ikke turt å prøve enda :laughing002 Den var for stor i fjor, men nå stikke jo magen sikkert 30cm lenger ut enn den pleide + at det fortsatt nesten er en måned igjen... Må vel se om jeg kan finne en kjole :joyful:

Back
Topp