Skravletråd Rødkløver

Har du sulta dæ eller??[emoji23]ref. Tidligere innlegg[emoji6][emoji23][emoji3]
Her står jeg på stedet hvil etter å ha vært syk i 4 dager uten trening[emoji52]

Haha, en skulle virkelig tro det ^^
Det ser ut til at kroppen min virkelig reagerer på salt og sjokolade, og går opp masse om jeg får i meg noe av det. Så går den raskt tilbake om jeg ikke spiser det en dag eller to.

Kjipt da :(
 
Godt jobba me utfordringen dere :D
Har dere noen tanker foran neste uke?
 
Skulle tro en hadde vett til å holde seg unna sjokoladen når jeg vet at kroppen ikke liker det, men den gang ei :p
Hehe[emoji23]høres kjent ut! Bare her har jeg holdt meg unna Snop og chips o.l siden januar med unntak av å spise litt i bursdagsselskap o.l. savner ei skikkelig stoooor sjokoladeplate ja;):)
 
Hehe[emoji23]høres kjent ut! Bare her har jeg holdt meg unna Snop og chips o.l siden januar med unntak av å spise litt i bursdagsselskap o.l. savner ei skikkelig stoooor sjokoladeplate ja;):)

Wow, godt jobba :D
 
Takk;håper jeg å...hjelper ikke akkurat å ha våkenatt med minsten fordi han au er potte tett og har feber. . . . . .fml right now![emoji23]

Den er fæl :(
Jeg hater det når de små er syke :(
 
Det er så stille her nå. Hvordan går det med dere? :)

Jeg har ikke klart en godisfri dag enda denne uken, men ellers bra. Jeg er hos mine foreldre en tur, så jeg får ikke veid meg før på fredag. Kanskje greit å ikke få gjort det, det er jo ekstra stress bare. Når jeg ikke er med i krigen så veier jeg meg bare på fredag ^^
 
Det er så stille her nå. Hvordan går det med dere? :)

Jeg har ikke klart en godisfri dag enda denne uken, men ellers bra. Jeg er hos mine foreldre en tur, så jeg får ikke veid meg før på fredag. Kanskje greit å ikke få gjort det, det er jo ekstra stress bare. Når jeg ikke er med i krigen så veier jeg meg bare på fredag ^^
Flink du er da! Godisfri er da ikke det viktigste;dog heller aktivitet o.l[emoji6]
Med meg går det bra[emoji4]potte tett av allergi,men skal til legen i dag-håper de finner ut av noe[emoji4]spent på vekt I mårra da,ned 400 gram til i dag;så lover godt[emoji5]håper ikke jeg jinxer meg selv nå[emoji23]
 
Flink du er da! Godisfri er da ikke det viktigste;dog heller aktivitet o.l[emoji6]
Med meg går det bra[emoji4]potte tett av allergi,men skal til legen i dag-håper de finner ut av noe[emoji4]spent på vekt I mårra da,ned 400 gram til i dag;så lover godt[emoji5]håper ikke jeg jinxer meg selv nå[emoji23]

Lover godt da ja :D

Nei mange klarer å spise bare litt godis, men jeg pleier å kaste i meg alt jeg kommer over om jeg først spiser en bit ^^ Ingen selvdisiplin :p
 
Og husk å skrive poengene i utfordringen[emoji5][emoji5]

Godt jobba med både vekt og utfordring :D
Jeg skal logge vekt og utfordring når jeg står opp. Ligger for øyeblikket under en sovende baby, og har ikke vært utenfor senga siden jeg gikk på do i natt ^^
 
Lover godt da ja :D

Nei mange klarer å spise bare litt godis, men jeg pleier å kaste i meg alt jeg kommer over om jeg først spiser en bit ^^ Ingen selvdisiplin :p
Jeg er akkurat sånn jeg og! Men vekta står overraskende nok på stedet hvil. Tviler på om det er nok til å få være med på krigen en uke til men... Men jeg må prøve å fortsette på snopefrie ukedager! Unner jeg meg en ting en dag så er jeg liksom i gang :-(
 
Back
Topp