Skravletråd uke 16

Flere som må skjule litt tegn på jobben?
Det er stortsett jeg som lager kaffe og vasker utstyr her jeg jobber. Jeg drikker vanligvis myyye kaffe, men har nå gått ned til 1kopp om dagen ca. :coffee2
Flere av kollegaene mine som har reagert på at jeg drikker lite kaffe :nailbiting:. Så nå lager jeg kaffe, heller i min kopp og heller ut når den er kald :smiley-angelic006
Har også plutselig begynt å be om hjelp til tunge løft :dance008 godt mannfolk er mindre observant enn damer? Hihi
Haha, jeg lekker som en sil og fortalte det til mine nærmeste kolleger andre dag jeg visste det de merka jo at det var noe med en gang! Jeg er ikke så god på å skjule når jeg er glad kan man si
 
Gooood morgen :D
 
God morgen :)

En tøff natt med lite søvn og en tøff morgen med en digital som fremdeles sier 2-3 :( og jeg er 6+4, så kjipt :rolleyes:

Og hodeverk til tusen! Skulle kanskje skrevet dette i klagetråden :wtf: :laughing002

Ellers er jo det deilig at det er lørdag:)
 
Ja, det er ikke så veldig mange som bor her. Å hvis folk er får vite det så sprer det seg til neste bygd og bygdn etter der... Så er ikke enkelt altså :eek: Skjønner ikke vitsen, men har alltid vært slik :eek:
Så irriterende!
 
God morgen :)

En tøff natt med lite søvn og en tøff morgen med en digital som fremdeles sier 2-3 :( og jeg er 6+4, så kjipt :rolleyes:

Og hodeverk til tusen! Skulle kanskje skrevet dette i klagetråden :wtf: :laughing002

Ellers er jo det deilig at det er lørdag:)

Gynekologen min i går anbefalte meg å ikkje bruke uke indikator testane, for dei kan fåkke meir med haudet ditt enn dei gjer godt. Og sånn so meg so blei tilbakesatt ei veke (frå 7+4 til 6+4 i går), så er det jo ikkje rart at eg «aldri fekk 3+» ☺️
Så berre smil for at det er laurdag og at du framleis har symptom og positive testar ☺️
Happyhappy! ☺️
 
Gynekologen min i går anbefalte meg å ikkje bruke uke indikator testane, for dei kan fåkke meir med haudet ditt enn dei gjer godt. Og sånn so meg so blei tilbakesatt ei veke (frå 7+4 til 6+4 i går), så er det jo ikkje rart at eg «aldri fekk 3+» [emoji5]️
Så berre smil for at det er laurdag og at du framleis har symptom og positive testar [emoji5]️
Happyhappy! [emoji5]️
Ja vet jeg ikke skulle brydd meg om de Men er så vanskelig [emoji38]
Fikk jo ganske positiv a1 test i går så skulle jo heller stolt på den. Urinen min var ganske lys i dag å så kan jo være derfor også kanskje?
 
Ja vet jeg ikke skulle brydd meg om de Men er så vanskelig [emoji38]
Fikk jo ganske positiv a1 test i går så skulle jo heller stolt på den. Urinen min var ganske lys i dag å så kan jo være derfor også kanskje?
Og eg veit det er lettare sagt enn gjort. ☺️ Eg prøva samtidig som eg overbevise andre, å overbevise meg sjøl at eg nå ha trua ☺️☺️
Så eg slite med å klare å tru på da sjøl, til tross for den lille fine hjerteaksjonen vi såg i går ☺️
 
Og eg veit det er lettare sagt enn gjort. ☺️ Eg prøva samtidig som eg overbevise andre, å overbevise meg sjøl at eg nå ha trua ☺️☺️
Så eg slite med å klare å tru på da sjøl, til tross for den lille fine hjerteaksjonen vi såg i går ☺️

Hehe...greit at vi kan prøve å overbevise hverandre ☺
Så herlig at dere har fått sett hjertet slå ❤
Lurte på om jeg skulle bestille time til ul i neste uke men redd det er for tidlig siden de kun tar utvendig.
 
Hehe...greit at vi kan prøve å overbevise hverandre ☺
Så herlig at dere har fått sett hjertet slå ❤
Lurte på om jeg skulle bestille time til ul i neste uke men redd det er for tidlig siden de kun tar utvendig.
Då ville eg venta så lenge en ikkje får tatt innvendig ☺️
 
Når d å støvsuge 2 rom er døden :p skal vaskes også. Og bytte på sengene. Aj aj aj
 
Fekk dette fine svaret i dag tidlig ❤️ Tror ikkje det har gått helt opp for meg enda - men i ste når mannen skulle gå ut en tur så bøyde han seg ned - kysset meg på magen og sa: «ikkje gjør mamma så dårlig når eg er vekke da lille skatt». Og DA, gikk det mer opp for meg ❤️

Negativ digital: Søndag 15 april - 13 dpo
Positiv clearblue +/-: Onsdag 18 april - 16 dpo
Positiv digital 2-3 uker: Lørdag 21 april - 19 dpo
AF11401B-DF7B-4D35-9595-5A81539BCA8E.jpeg
 
Bytte på sengen må jeg også gjøre.. Blir jo helt kokvarm av og gjøre det
Jaaaa . Blir litt uggen kjenner eg. Og bekkenet vil ikke samarbeide . Men må man så må man :p
 
Back
Topp