Min tur til ultralyd 7+0

Det gikk ikke så bra :( enten er jeg en uke kortere på vei, noe som betyr at jeg testet positivt med cb digital 3 dpo, eller så har det sluttet å utvikle seg igjen.
Var hjerterytme på 50. Skal jo ligge på 160.
Ble målt til 5mm.
Tar hcg, også tilbake neste uke for ny ul.
Null håp og knust nok en gang. Mest sannsynlig 2 ma på rad.

Ånei :( :Heartred Så triste nyheter!! Uff, ble lei meg på dine vegne!!:Heartred
 
Huff, nå fikk jeg vondt i magen :( Ikke noe kjekt! Håper virkelig at du bare er kortere på vei og at du får en bedre nyhet på neste ultralyd ❤
 
Det gikk ikke så bra :( enten er jeg en uke kortere på vei, noe som betyr at jeg testet positivt med cb digital 3 dpo, eller så har det sluttet å utvikle seg igjen.
Var hjerterytme på 50. Skal jo ligge på 160.
Ble målt til 5mm.
Tar hcg, også tilbake neste uke for ny ul.
Null håp og knust nok en gang. Mest sannsynlig 2 ma på rad.

Nei så utrolig trist og høre :( Håper du får høre positive ting neste ultralyd❤
 
Å nei! Utrolig trist å lese! :(
Håper virkelig det er positive svar i vente neste uke!
Mange gode klemmer :Heartred:Heartred
 
Det gikk ikke så bra :( enten er jeg en uke kortere på vei, noe som betyr at jeg testet positivt med cb digital 3 dpo, eller så har det sluttet å utvikle seg igjen.
Var hjerterytme på 50. Skal jo ligge på 160.
Ble målt til 5mm.
Tar hcg, også tilbake neste uke for ny ul.
Null håp og knust nok en gang. Mest sannsynlig 2 ma på rad.

Så utrolig vondt! :-( Nå kjenner jeg at jeg ble veldig lei meg! :( Var du hos gynekolog?
 
Det gikk ikke så bra :( enten er jeg en uke kortere på vei, noe som betyr at jeg testet positivt med cb digital 3 dpo, eller så har det sluttet å utvikle seg igjen.
Var hjerterytme på 50. Skal jo ligge på 160.
Ble målt til 5mm.
Tar hcg, også tilbake neste uke for ny ul.
Null håp og knust nok en gang. Mest sannsynlig 2 ma på rad.

Åh :-(
Forferdelig trist! Fikk vondt i magen nå! :-(

Håper det har sin naturlige forklaring og at det går bra likevel... Men skjønner jo tankegangen. Skal selv inn til uka, 6+5. Er livredd for at det er en dårlig beskjed, selv om min MA ikke ble oppdaget før uke 11. Sist jeg var i uke 7 så det jo normalt ut. Så nå bare roer jeg meg selv helt ned, forventer ingenting og tenker at grunnen til Ingen symptomer er nettopp at det ikke går veien :-(

Hvordan har dine symptomer vært? Har du hatt grunn til å mistenke noe?
 
Satse på at du er tidligere i graviditeten og at det er bra neste uke. Skjønner det er vondt å vente :Heartbigred
 
Å herlighet nå fikk jeg virkelig vondt i magen[emoji22] Krysde fingre og tær for gode nyheter neste uke[emoji177]
 
[emoji174][emoji174][emoji174] Krysser alt jeg har for gode nyheter neste uke
 
Ordentlig god klem til deg nå <3 Håper alt er i orden!
 
Huff og huff :(
 
Åh :-(
Forferdelig trist! Fikk vondt i magen nå! :-(

Håper det har sin naturlige forklaring og at det går bra likevel... Men skjønner jo tankegangen. Skal selv inn til uka, 6+5. Er livredd for at det er en dårlig beskjed, selv om min MA ikke ble oppdaget før uke 11. Sist jeg var i uke 7 så det jo normalt ut. Så nå bare roer jeg meg selv helt ned, forventer ingenting og tenker at grunnen til Ingen symptomer er nettopp at det ikke går veien :-(

Hvordan har dine symptomer vært? Har du hatt grunn til å mistenke noe?


Hatt masse symptomer, vært sykemeldt pga alle symptomene og kvalmen. Hcg har steget flott og vært høy hele veien. Ingen blødninger.
 
Tenkte å oppdatere dere. Hcg har begynt å flate ut, så det er nok en MA. Skal inn på ahus etterhvert for å forhåpentligvis ha en utskrapning denne gangrn. Ønsker ikke nok en medisinsk abort.

Lykke til alle dere andre! ❤️
 
Tenkte å oppdatere dere. Hcg har begynt å flate ut, så det er nok en MA. Skal inn på ahus etterhvert for å forhåpentligvis ha en utskrapning denne gangrn. Ønsker ikke nok en medisinsk abort.

Lykke til alle dere andre! ❤️
Dette var forferdelig trist :( Varm klem til deg <3
 
Tenkte å oppdatere dere. Hcg har begynt å flate ut, så det er nok en MA. Skal inn på ahus etterhvert for å forhåpentligvis ha en utskrapning denne gangrn. Ønsker ikke nok en medisinsk abort.

Lykke til alle dere andre! ❤️

Uff. Så triste nyheter:Heartred Har tenkt på deg!! Sender en stor klem!!
 
Back
Topp