Modningstegn?

Føles som at han prøver å stikke ut armen av og til, stikker skikkelig til! Er sånn at jeg er glad det ikke har skjedd blant folk, for jeg rykker til og det kommer gjerne en lyd [emoji28] Strammer veldig under magen når jeg står og går og fortsatt murringer. Kynnerne er ikke så ofte lenger, kun ved bevegelser. 38+5
Samme her. Vondt og tungt å gå, kynnere hvis jeg gjør brå bevegelser. 36+5.
 
Idag våknet jeg med mageknip og blødning! Siden har slimproppen gått, og har begynt såvidt å få litt rier [emoji1] håper bare det ikke dabber av igjen!

Sååå spennende!! Da er det noe på gang hvert fall!!

I går kveld og i natt hadde jeg mye kynnere. Varte ca 1min, og kom med 5 min mellomrom ca. Var sånn i noen timer. Men tok seg ikke opp eller ble direkte vonde, så sovnet etter hvert.. Var vel bare falsk alarm.. ;)
 
Sååå spennende!! Da er det noe på gang hvert fall!!

I går kveld og i natt hadde jeg mye kynnere. Varte ca 1min, og kom med 5 min mellomrom ca. Var sånn i noen timer. Men tok seg ikke opp eller ble direkte vonde, så sovnet etter hvert.. Var vel bare falsk alarm.. ;)

Bare håper det ikke stopper opp [emoji28]

Men da er det modning på gang! [emoji1] Kanskje det skjer noe snart da! [emoji7]
 
Deler av slimproppen gikk i kveld, så noe modning er på gang. Mye sterke kynnere. Prøvd å telle dem, hatt 17stk siste 2 timer.. stikkinger nedentil.
 
Skikkelig mensmurringer. Føles som om mensen er rett rundt hjørnet. Mer slim i morrest men ingen typisk «propp» enda, da den kom med førstemann var jeg ikke i tvil, den var et syn jeg sent vil glemme. Usj.
 
Skjer det noe nytt hos dere? :)
Hos meg var det mye slim i morgest, stikkinger og løs mage. Er uke 41+0. Ikke skjedd noe nytt i løpet av dagen..
 
Fra 23.00 tiden ble det mer murring i korsrygg og nedre del av mage. Etterhvert sterke kynnere og så rier! Riene sitter i nedre del av magen, fra navlen og ned ca. Kjenner litt i ryggen samtidig.

Riene har vart fra 20-50 sek og kommet med 6-20min mellomrom. Vært flere ganger på do. Slim, ikke blod.

Ringte fødeavd kl 0430. Da var riene ca 6-8 min mellomrom. Jordmora var veldig hyggelig. Sa jeg kunnne komme innom for sjekk om jeg ville, eller være hjemme til riene kom hyppigere. Kunne ta 1g paracet om jeg ville. Gjorde det. Lagt meg i sengen. Ikke hjulpet så langt med paraceten. Men puster meg gjennom riene.

Tenkte dra inn for sjekk utpå morgenen om riene fortsetter å komme eller blir hyppigere.
 
Fra 23.00 tiden ble det mer murring i korsrygg og nedre del av mage. Etterhvert sterke kynnere og så rier! Riene sitter i nedre del av magen, fra navlen og ned ca. Kjenner litt i ryggen samtidig.

Riene har vart fra 20-50 sek og kommet med 6-20min mellomrom. Vært flere ganger på do. Slim, ikke blod.

Ringte fødeavd kl 0430. Da var riene ca 6-8 min mellomrom. Jordmora var veldig hyggelig. Sa jeg kunnne komme innom for sjekk om jeg ville, eller være hjemme til riene kom hyppigere. Kunne ta 1g paracet om jeg ville. Gjorde det. Lagt meg i sengen. Ikke hjulpet så langt med paraceten. Men puster meg gjennom riene.

Tenkte dra inn for sjekk utpå morgenen om riene fortsetter å komme eller blir hyppigere.
Så spennende!! [emoji1] nå skjer det nok noe! Masse lykke til! [emoji7]
 
Back
Topp