Du vet du er gravid når......

Når du sender mannen på bensinstasjonen for å kjøpe Cheese tortillas som man egentlig ikke har spist siden 8 klasse fordi man har bare så lyst på det og bare det :cool::smiley-ashamed008
 
Når du har lyst på ting som har gått ut sv produksjon for årevis siden! Som kaptein sabeltann is! :banghead:

Når du kjefter på mannen fordi han har spist opp snopet ditt som du glemte at du hadde spist opp selv, nettopp fordi han ikke skulle spise det opp. :hilarious: hadde til og med sendt bildebevis :facepalm:
 
Når du har lyst på ting som har gått ut sv produksjon for årevis siden! Som kaptein sabeltann is! :banghead:

Når du kjefter på mannen fordi han har spist opp snopet ditt som du glemte at du hadde spist opp selv, nettopp fordi han ikke skulle spise det opp. :hilarious: hadde til og med sendt bildebevis :facepalm:
Jeg lette etter disse små avlange pakkene med Franske Vaffler i mitt første svangerskap. Ringte tilogmed selskapet som produserte de og følte att himmelen falt i hodet på meg når jeg da fikk bekreftet att de ikke var å oppdrive mer:rolleyes:
 
Jeg lette etter disse små avlange pakkene med Franske Vaffler i mitt første svangerskap. Ringte tilogmed selskapet som produserte de og følte att himmelen falt i hodet på meg når jeg da fikk bekreftet att de ikke var å oppdrive mer:rolleyes:
Er de gått ut de å?! Har lett etter de men trodde der bare var den teite rema-sjappa som hadde droppet de fra sortimentet. Søren klype :facepalm:
 
Er de gått ut de å?! Har lett etter de men trodde der bare var den teite rema-sjappa som hadde droppet de fra sortimentet. Søren klype :facepalm:
Det kan hende det er flere typer,men iallefall de som var sprø og myk samtidig med sånne ruter på toppen er Utgådd:) tror det skal finnes noen med sukker på og ett kremlag inni ,men det blir little to much:inpain:
 
Når du har lyst på ting som har gått ut sv produksjon for årevis siden! Som kaptein sabeltann is! :banghead:

Når du kjefter på mannen fordi han har spist opp snopet ditt som du glemte at du hadde spist opp selv, nettopp fordi han ikke skulle spise det opp. :hilarious: hadde til og med sendt bildebevis :facepalm:

Da burde du prøve tiger-is! Minner veeeeldig og sabeltann is [emoji1373] finner den blant småisene [emoji5]
 
Når du bare kan bruke toalettet hjemme der det er vifte å ingen lukt kommer frem ved bommelom:laughing021
 
Når man må skynte seg å springe mot toalettet mens man svelger siste bit av frokosten!!:arghh:
 
... Når jeg må slappe av før jeg går tur med hunden, for deretter å slappe av før dusjen.
Altså jeg må slappe av mellom hver ting! Tungt på jobb disse dagene..
 
Når du setter deg i trappa for å ta på sandalene, og må et trinn lenger opp + spre beina for å i det hele tatt rekke frem...!
Det er liksom noe i veien... :rolleyes:
 
Begynner å gråte når noen andre sitt barn slår seg og får skikkelig vondt... sympati hormoner?
 
Back
Topp