Skravletråd Solsikke

EJ, får du til å poste?

Edit: turte ikke vente på zvar
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: EJ
EJ, får du til å poste?

Edit: turte ikke vente på zvar

Lika greitt [emoji23] Vart så hektisk på jobb at eg ikkje klarte å halda styr på noko [emoji23]
 
Lika greitt [emoji23] Vart så hektisk på jobb at eg ikkje klarte å halda styr på noko [emoji23]
Hva jobber du egentlig med? Ser Sylvanas syntes det ble litt mye! Kanskje vi skal kutte to?
 
Hva jobber du egentlig med? Ser Sylvanas syntes det ble litt mye! Kanskje vi skal kutte to?

OK, men da må me hugse å endrer bonusen [emoji5]
 
Yo [emoji1365]
Jeg er på mitt 3.lag til nå.. Så jeg er visst ikke en lykkeamulett akkurat [emoji28] men! I dag regna jeg ut min prosentvise nedgang siden starten av krigen; 7,7%! Så noe funker [emoji23]
 
Yo [emoji1365]
Jeg er på mitt 3.lag til nå.. Så jeg er visst ikke en lykkeamulett akkurat [emoji28] men! I dag regna jeg ut min prosentvise nedgang siden starten av krigen; 7,7%! Så noe funker [emoji23]
Velkommen!
Men du har holdt ut da! På 3 lag! Godt gjort :p

Velkommen hit i alle fall!
 
Yo [emoji1365]
Jeg er på mitt 3.lag til nå.. Så jeg er visst ikke en lykkeamulett akkurat [emoji28] men! I dag regna jeg ut min prosentvise nedgang siden starten av krigen; 7,7%! Så noe funker [emoji23]

Velkommen er du! [emoji1]
 
Prøvde meg på Zumba for første gang i dag. Havna tydeligvis på en B-time, og ikke A for nybegynnere :p kom meg sånn høvelig igjennom, og var temmelig svett etterpå!

Går bra med dere?
 
God tur med vogn og volleyball trening! Fornøyd!Screenshot_20180418-214652.png
 
-0,5kg og fornøyd med poengene! Håper det går bra med dere og :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Sorry, her var det + 1,1 i dag [emoji33][emoji33][emoji33] Har vore sjuk denne veka med migrene og da samlar det seg vatn + at eg ikkje får trent som eg ønsker.
 
Sorry, her var det + 1,1 i dag [emoji33][emoji33][emoji33] Har vore sjuk denne veka med migrene og da samlar det seg vatn + at eg ikkje får trent som eg ønsker.
Da får vi håpe at vi andre gjør det bra så du berger! Hvordan er formen nå?
 
Da får vi håpe at vi andre gjør det bra så du berger! Hvordan er formen nå?

Tilbake på jobb i dag, så den er stigande - heldigvis! :)
Får håpa laget har gjort ein god jobb totalt :)
 
Tilbake på jobb i dag, så den er stigande - heldigvis! :)
Får håpa laget har gjort ein god jobb totalt :)
Når du har en dårlig uke, har du fortsatt flere poeng enn meg :p haha.
Ja, derfor vi er et lag! Håper på det beste!
 
Vårt nye medlem er ned 1,1kg, så da er vi berga :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Leverte inn vekt litt forsinka pga besøk, men me mista i alle fall 1 person :/
IMG_1030.JPG
 
Da forsvinner eg også frå Solsikke - fint om nokon kan overta rollen som lagleder.
Melder meg sikkert på WC, men orkar ikkje å vera lagleder når eg ikkje er på laget lengre :/
 
Back
Topp