Skravletråd Rødkløver

Enn så lenge er det vel 2 stk som ikke har levert på de andre lagene, 1 på hvert lag. Leverer de ikke så regner jeg med at de to lagene blir slått sammen, og da er vi brått kun 2 lag igjen! Og 9 deltakere :eek:
Lang krig dette! Kjempegøy :D
 
Enn så lenge er det vel 2 stk som ikke har levert på de andre lagene, 1 på hvert lag. Leverer de ikke så regner jeg med at de to lagene blir slått sammen, og da er vi brått kun 2 lag igjen! Og 9 deltakere :eek:
Lang krig dette! Kjempegøy :D
Kjempegøy!![emoji3][emoji3]
 
Tror det er første gang jeg har sett at utfordringen faktisk påvirker resultatet. Vi får jobbe hardt neste uke :D
 
Gidder du ta over som lagleder ? Neppe mange ukene igjen med lag, vi kjører vel alle mot alle noen uker før finalen også? Jeg kommer til å glemme det når jeg ikke er med selv
 
Gidder du ta over som lagleder ? Neppe mange ukene igjen med lag, vi kjører vel alle mot alle noen uker før finalen også? Jeg kommer til å glemme det når jeg ikke er med selv

Meg du mener? Jeg kan ta over ja <3
 
Å hjelpe meg.....
Nå blir utfordringen så omfattende at jeg nesten ikke orker å prøve engang :eek:
Må tenke utfordring dagen lang nesten, da blir det ikke gøy lenger :(
 
Like greit jeg ikke er med, og faktisk rettferdig at npr utfordringen påvirket resultatet var det meg som røyk. Jeg kunne jo registret noen poeng der egentlig....

Men dere er ni nå, så ikke lenge før det er alle mot alle tenker jeg
 
Like greit jeg ikke er med, og faktisk rettferdig at npr utfordringen påvirket resultatet var det meg som røyk. Jeg kunne jo registret noen poeng der egentlig....

Men dere er ni nå, så ikke lenge før det er alle mot alle tenker jeg

Jojo, men kjipt å miste deg uansett :)
 
Å hjelpe meg.....
Nå blir utfordringen så omfattende at jeg nesten ikke orker å prøve engang :eek:
Må tenke utfordring dagen lang nesten, da blir det ikke gøy lenger :(
Kutta to nå! Håper det øker motivasjonen:)
 
Kutta to nå! Håper det øker motivasjonen:)

Å du trenger ikke endre noe for min del :)

Det har blitt litt vel mye i det siste, og jeg kjenner at jeg klarer ikke å skulle gjøre så mange på challenge samtidig som jeg skal trene, ta meg av ungene og alt annet i en hverdag med små barn. Må sette en strek et eller annet sted tror jeg.
 
Å du trenger ikke endre noe for min del :)

Det har blitt litt vel mye i det siste, og jeg kjenner at jeg klarer ikke å skulle gjøre så mange på challenge samtidig som jeg skal trene, ta meg av ungene og alt annet i en hverdag med små barn. Må sette en strek et eller annet sted tror jeg.
Ble slik nå! I en travel hverdag er det kanskje det som skal til for at du gjør noen fler :)
 
Hvordan går det med dere? [emoji1] Ser at rødkløver er det eneste laget som ikke har blitt slått sammen med et annet lag! Det er bra [emoji1][emoji322]

Jeg har fortsatt ikke hatt noen vektoppgang, så kunne sikkert ha vært med litt til, men fokuset var jo som sagt ikke der..
Men gøy å se at dere fortsatt gjør det bra [emoji4]
 
Hvordan går det med dere? [emoji1] Ser at rødkløver er det eneste laget som ikke har blitt slått sammen med et annet lag! Det er bra [emoji1][emoji322]

Jeg har fortsatt ikke hatt noen vektoppgang, så kunne sikkert ha vært med litt til, men fokuset var jo som sagt ikke der..
Men gøy å se at dere fortsatt gjør det bra [emoji4]

Det tusler og går :)
Ja vi har gjort det godt :D Synd du måtte forlate oss, men kjekt å få oppdatering fra deg :D
 
Jeg har en dårlig følelse foran morgendagen :(
400 gram opp fra fredag I dag, så jeg skal være heldig om jeg går ned det.
 
Back
Topp