Sitere-tråden :)

Da jeg fikk bekreftet at jeg var gravid, planla jeg bedekningen til hoppene slik at de skulle føde i begynnelsen av april. Da ville jo idak være 8 mnd, men de tok seg ikke på første forsøket. Derfor tok jeg opp med sjefen at jeg tok mine tre uker ferie etter mammapermisjonen slik at jeg skulle kunne være med de første ukene med hoppene ...ikke alltid like enkel. Men så ble vinteren hardere og da kan hoppene vente med å føde opp til 1-2 mnd ekstra *ler*

Men den ene vil føde løpet av denne mnd eller så sprekker hun...
De kan finne på sånne sprell altså? Å gå lenger ?

Sauene er visst pliktoppfyllende, Lammingen hadde startet 5.4, presis fem dager før i fjor​
 
Bra! De kan jo "holde igjen" også de... :p
Jeg hvet [emoji848][emoji848] hu eldste tror jeg vil holde igjen til slutten av mai.... kan tenke meg at hun syns dette er for kaldt

Men yngste mann tror jeg vil følle løp av april
 
De kan finne på sånne sprell altså? Å gå lenger ?

Sauene er visst pliktoppfyllende, Lammingen hadde startet 5.4, presis fem dager før i fjor​
De er utspekulerte små djevler [emoji23][emoji23][emoji23] når det kommer til følling og bryte seg ut av hagene sine [emoji848]

Hadde en merr i fjord som skulle følle i mai hingsten kom ikke før i juli ...... den merra ville ikke gi slipp. Vugga som en and på 4 bein til slutt utrolig nok gikk alt bra:)


Første merra mi gikk på dagen 336 akkurat beregnet følling med begge følla
 
Blir spennende! Jeg er dårlig på det her.. dårlig kveld i kveld også... barn som ikke vil sove og kjøkkenet så ikke ut!
 
Blir spennende! Jeg er dårlig på det her.. dårlig kveld i kveld også... barn som ikke vil sove og kjøkkenet så ikke ut!
Kjøkkenet ser vel ikke ut her heller. Men jeg sløva litt på sofaen og nå legger jeg meg
 
Kjøkkenet ser vel ikke ut her heller. Men jeg sløva litt på sofaen og nå legger jeg meg

Jeg sløver for mye på sofaen. Eller.... slapper av etter en dag med full fart heter det vel.. for det er jaggu travelt med to så små barn! Så i dag hadde jeg ånden over meg og har fått gjort imponerende mye tatt i betraktning den babyen som styrer livet mitt
 
Jeg sløver for mye på sofaen. Eller.... slapper av etter en dag med full fart heter det vel.. for det er jaggu travelt med to så små barn! Så i dag hadde jeg ånden over meg og har fått gjort imponerende mye tatt i betraktning den babyen som styrer livet mitt
En baby styrer dagen
Det skal den, det er sånn det er :)
 
En baby styrer dagen
Det skal den, det er sånn det er :)

Den skal det... men akkurat nå stresser jeg altfor mye over det... må begynne å slapper mer av!
 
Back
Topp