Skravletråd Solsikke

- 10 000 skritt
- 20 000 skritt
- Velge fullkorn
- Fiskemiddag
- 30min husarbeid
- 5 frukt/grønt
- 30 min ute (sammenhengende)
- 3 x 20 situps
- 3 x 20 knebøy
- 1 dag uten kunstig søtstoff
- dans uhemmet til en sang

Sånn?
Minsten på 4mnd herjer sånn om natta, at jeg klarer meg ikke uten kaffe :p
 
Ser bra ut :) Mulighet for å legga den ut? Nettopp vore i barnebursdag og må gjera meg klar til å reise i voksen bursdag/party [emoji28]
 
Herreguuud! Kom på dette nå! :facepalm: Har hatt en veldig hektisk uke og dro direkte på helgebesøk i går, så ble rett og slett glemt :grumpy:
 
Dårlig start! Usannsynlig trøtt etter nok en natt med nesten konstant amming.. Så i dag har jeg sovet på hver en dupp til barna, og spist sjokolade, og droppet trening!

Får se om motivasjonen er der til en liten tur senere..
 
Korleis går veka? Eg går og går og går..! Var på fylla på laurdag og det får eg svi for denna veka! Vekta sa poff og opp gjekk den. Og den er ikkje så enkel å få ned igjen...!

Har gjennomsnittleg litt over 350 poeng PR dag på utfordringen, så håpar me vinner og dermed får -0,5 på vekta.
 
Korleis går veka? Eg går og går og går..! Var på fylla på laurdag og det får eg svi for denna veka! Vekta sa poff og opp gjekk den. Og den er ikkje så enkel å få ned igjen...!

Har gjennomsnittleg litt over 350 poeng PR dag på utfordringen, så håpar me vinner og dermed får -0,5 på vekta.
Føler jeg gir veldig mye, men vekta er ikke enig :/ trener og spiser riktig, men.. Lurer på om det kanskje er slik fordi jeg akkurat har begynt å trene skikkelig!

Ellers fått trent over 2 timer i dag. Både 3t og volleyball!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Forresten, så ser jeg at du går og går. Føler jeg er flink, også suser du forbi :p
 
Her er det ei dårlig uke.. tr er kommet på besøk, og med alle de flotte symptomene, så har det vært vanskelig å motivere seg for noe som helst.
 
Forresten, så ser jeg at du går og går. Føler jeg er flink, også suser du forbi :p

Haha, ja eg går og går [emoji28] Stod opp kl 05:10 i dag, berre for å få inn ein liten tur før jobb + 1,5 time etter jobb [emoji85]
Men du er jo råflink! Vanskelegare å «suse» forbi denna veka [emoji1303]
 
Fornøyd med innsatsen på utfordringen [emoji1306]
 
Æsj, nå mistet vi ei igjen.. Bare 3 igjen! :/
 
Hurra for EJ! Takket være din utrolige innsats på utfordringen, så berget vi! Bra!!

Også får vi to deltakere i tillegg. Hihi. Nå begynner det virkelig å tilspisse seg.

Hva vil vi ha neste uke i utfordringen?
Kanskje vi skal slå sammen trening og mosjon?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hva med fitness blender i utfordringrn?
Vann?
Skritt?
 
Jeg likte godt den utfordringen som var denne uken :)
 
Eller hva med maks 100 poeng pr dag. Også får man feks 20p for 30min trening, 15p for 30min mosjon, 15p for godisfri, 15p for 5 frukt/grønt, 15p for 2l vann, 10p for 10 000 skritt og 5p for 10 x 3 spensthopp?
 
Eller hva med maks 100 poeng pr dag. Også får man feks 20p for 30min trening, 15p for 30min mosjon, 15p for godisfri, 15p for 5 frukt/grønt, 15p for 2l vann, 10p for 10 000 skritt og 5p for 10 x 3 spensthopp?

Den likte eg ikkje [emoji23] Må ha litt meir motivasjon [emoji23]

Likte godt denne som var, ellers hadde eg vore ute [emoji85] men kan gjerne gi mulighet for bonus for trening og mosjon + trening/mosjon - om du skjønnar?

Kan gjerne ta med vatn som ein del av utfordringen? Drikk eit glass vatn før kvart måltid?
 
Den likte eg ikkje [emoji23] Må ha litt meir motivasjon [emoji23]

Likte godt denne som var, ellers hadde eg vore ute [emoji85] men kan gjerne gi mulighet for bonus for trening og mosjon + trening/mosjon - om du skjønnar?

Kan gjerne ta med vatn som ein del av utfordringen? Drikk eit glass vatn før kvart måltid?
Jeg likte den som var jeg og, bare føler vi må variere ;p men det trenger vi absolutt ikke!

Skal vi bytte ut noe fra challange? Tilføre vann. Noe mer?
 
1: 10 000 skritt
2: 20 000 skritt
3: Velge fullkorn
4: Fiskemiddag
5: 30min husarbeid
6: 5 frukt/grønt
7: 30 min ute (sammenhengende)
8: 3 x 20 situps
9: 3 x 20 knebøy
10: 1 dag uten kunstig søtstoff
11: dans uhemmet til en sang
12: Drikk et glass vann før hvert måltid
13: Kjøttfri dag
14: 30 minutter med «meg tid»
 
1: 10 000 skritt
2: 20 000 skritt
3: Velge fullkorn
4: Fiskemiddag
5: 30min husarbeid
6: 5 frukt/grønt
7: 30 min ute (sammenhengende)
8: 3 x 20 situps
9: 3 x 20 knebøy
10: 1 dag uten kunstig søtstoff
11: dans uhemmet til en sang
12: Drikk et glass vann før hvert måltid
13: Kjøttfri dag
14: 30 minutter med «meg tid»
Enig!
Ta så mange man vil hver dag? Og justere opp bonus til 6, 8 og 11 hver dag kanskje?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp