Når fant du ut at du ventet to?

Vi fant det ut på ul i veke 9. :) Hadde ingen aning om at det kunne være to, var inne pga blødning.
 
TUL i uke 7. Satte inn to egg med IVF, så vi visste jo at det var en sannsynlighet for at der var to :)
 
Veldig tidlig, pga blødninger. Lurer på om det var 6+0 eller 6+1.
 
Tidlig ul i uke 10. Skulle bare se at alt var ok før vi fortalte om familieforøkelsen til venner og kjente. Har hatt en abort som ikke ble oppdaget før i uke 14, døde trolig i uke 8, derfor viktig å vite at det var liv før vi fortalte. Hadde ingen anelse på forhånd, men etter beskjeden forstod vi hvorfor jeg var i så mye dårliger form enn med storesøster.
 
I uke 8 på TUL ;)
 
Når tror dere at dere hadde oppdaget det om dere ikke hadde vært på Tul
Var jo på noen private ultralyder i uke 9 og 12 utenom den jeg fikk i uke 7 pga IVF. Om ikke hadde vi sett det når vi kom inn på sjekk pga blødninger i uke 13 og evt 16. Men i uke 16 kjente jeg greit med dulting fra begge på hver sin side, så hadde vel ant ugler i mosen da, som hadde blitt bekreftet på OUL:p
 
TUL i uke 6 :) ble vel beregnet til å være 6+4 mener jeg å huske. To små hjerter som banket :)
 
Fikk vite det da jeg være 12uker på vei. Hadde klaget til mannen om at jeg følte meg så lite gravid, for hadde lite symtomer i første trimester. Etter ultralyd fikk jeg høre "og du som ikke føler deg så gravid. Går jo nesten ikke ann å være mer gravid enn deg" [emoji23] det ble en dag fylt med et gledelig sjokk. [emoji170]
 
Uke 7. Var også i uke 9 og sykehuset i uke 12 (på grunn av blodansamling i livmoren). Mistet desverre den ene i beg av andre trimester, men den andre skatten min ble født i uke 34, frisk og fin, men blodig fostervann og komplikasjoner pga den andre tv som ikke kom ut.
Hadde oppfølging på sykehuset, men ingen ante at det var noe galt før fødselen startet spontant.
Alt gikk heldigvis fint med den andre og skatten min er 5 mnd i dag :)
 
Vi fant det ut på UL i uke 10 [emoji173]️. Vi viste vi ventet ett barn , men gleden var stor når vi fikk vite vi ventet 2 [emoji7]. Det var jo ett lite sjokk , hva var sannsynligheten for det tenkte jeg [emoji28]. Men vi har forhørt oss rundt med familie og viser seg vi har fler tvillinger i slekten på både meg og samboer sin side [emoji170][emoji274].
 
I uke 9, var på tul fordi jeg var overbevist om at vi hadde mistet igjen. Legen spurte "ja, hvor mange ser du?" jeg skjønte ingenting og legen viste "her er en.... Og der er en til". Da ropte jeg:"jammen, LEVER DEM???"[emoji87]
og det gjorde de. Vi fikk se blodomløp og stødige hjerterytmer [emoji7]
 
Vi fikk vite det på ul i uke 13. Da hadde vi vært på to ul allerede i uke 6 og 8 hvor det ikke ble oppdaget [emoji23] Men veldig takknemlig og glade for to friske fostre [emoji173]️
 
Back
Topp