Vondt i magen

Spire3

Blir kjent med forumet
hei ! Jeg lurer på om det er flere som har hatt kraftige magesmerter i graviditeten . Jeg får vanvittige smerter på kvelden og kommer når jeg har lagt meg , kommer i tak . Jeg tror selv dette er luft da jeg føler meg veldig oppblåst , å kan nesten «kjenne luftboblene inni magen» men det som skremmer meg er når smertene går nedover der babyen er . Kjenner det begynner å komme smerter igjen nå , å dette blir 3 kvelden. Kommer det like store smerter ikveld så tenker jeg å ringe legevakten ( er 17 + 2 idag )
 
Ja har mye luftsmerter. Har av og til kjentes som
Mensensmerter og.
 
Kan det være du er litt forstoppet? Har hørt at kiwi og linfrø gjerne skal hjelpe litt mot det [emoji4]
 
Kan det være du er litt forstoppet? Har hørt at kiwi og linfrø gjerne skal hjelpe litt mot det [emoji4]
Ja det kan være årsaken , har hatt det flere ganger men ikke de intense smertene . Men skal prøve litt kiwi
 
Har veldig vonde kynnere. Livmoren blir helt hard og hele magen brenner.. Hatt det i ukesvis. Var på UL for sjekk men det ser ikke ut som bebis legger merke til det.. Håper det går over. Er så lei av magevondt..
God bedring! Håper det slipper taket hos deg
 
Har veldig vonde kynnere. Livmoren blir helt hard og hele magen brenner.. Hatt det i ukesvis. Var på UL for sjekk men det ser ikke ut som bebis legger merke til det.. Håper det går over. Er så lei av magevondt..
God bedring! Håper det slipper taket hos deg
Slapp heldigvis etter jeg skrev dette innlegget . Uff høres ikke noe godt ut . God bedring
 
Masse god bedring! Er ikke godt å ha det slik
 
Back
Topp