The Gathering..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Når er det barn begynner å dra på det i påsken?
 
Kommer an på barnet tenker jeg.
Men rundt konfirmasjonsalder?
 
Det er 16 års grense [emoji3]Så sant man ikke har med en voksen da
 
Er det noen aldersgrense for å delta på TG?
Nei, vi har ingen aldersgrenser, hverken nedre eller øvre. Du må derimot være i stand til å ta vare på deg selv. Vi er pålagt fra politiet å ta imot et samtykkeskjema fra våre deltakere under 16 år, som er signert av foreldre eller foresatte. Samtykkeskjemaet finner du her.
 
Jeg dro på TG da jeg var 15 år med min bror som var 14 da. ( foreldrerollen) funka fint så til han en gang i døgnet og når vi konkurrerte for vi konkurrerte i de samme spillene...Men det var i 1997 ...rundt der
 
Last edited:
Nei, vi har ingen aldersgrenser, hverken nedre eller øvre. Du må derimot være i stand til å ta vare på deg selv. Vi er pålagt fra politiet å ta imot et samtykkeskjema fra våre deltakere under 16 år, som er signert av foreldre eller foresatte. Samtykkeskjemaet finner du her.
 
Nei, vi har ingen aldersgrenser, hverken nedre eller øvre. Du må derimot være i stand til å ta vare på deg selv. Vi er pålagt fra politiet å ta imot et samtykkeskjema fra våre deltakere under 16 år, som er signert av foreldre eller foresatte. Samtykkeskjemaet finner du her.
Lagt inn det samme ;)
 
Back
Topp