Nub teorien for gjetning av kjønn!

Mpa89

Flørter med forumet
hei! Er det noen som er flinke til å tyde nub teorien fra ul bildet? :)

Har et bilde fra 12+2 som jeg er spent på!

Venter min andre i september og har ei lita jente fra før
 

Vedlegg

  • IMG_1538.JPG
    IMG_1538.JPG
    206,7 KB · Visninger: 397
Åå? Trodde det var et bra bilde med tanke på profilen osv Men ikke vet jeg..
Mulig det, men jeg synes det ser ut som lille lener seg litt bort fra bildet også er det litt uklart. Men meget mulig dette er en jente.
 
Sniker.

Selvom fosteret er i en litt vridd posisjon - så vil jeg ut ifra teorien tippe gutt. Vinkelen på nub peker helt klart oppover kontra vannrett med ryggmarg
 
Nub teori? Mulig en smule træg her men hva er det? Skjønner jo utifra inlegget at det er kjønns bestemmelse men hva er nub ?
 
Dette lurer jeg også på! Er det noen som vil prøve å gjette for meg? Send meg en meld i innboksen :D
 
Tipper gutt! Nub peker rett opp, men nub er mest korrekt fra uke 13..
 
Har du lyst å gjette på min? Sender deg bilder i innboks om du kan. :cat:

Ja, bare send [emoji6] Jeg har ganske god erfaring med Nub theory og er medlem i en av gruppene de har, så føler jeg har ganske bra peiling [emoji6]
 
IMG_2752.JPG

Her har jeg tegnet nuben for deg. Det er reisning på nub, og Dvs at det lener mot gutt. Men som sagt, mye som skjer med nub før uke 13.

Google det, så skjønner du hva jeg mener [emoji6]
 
IMG_2754.JPG

IMG_2755.JPG

Jeg fikk også ei i gruppen til å gjette kjønn ved bruk av nub theory, og hun så også gutt [emoji170][emoji170]

Hun er mye bedre på å tegne linjene også, så der ser man det enda tydeligere [emoji6][emoji1376]
 
Last edited:
Noen som kan se noe på dette bilde? Ble fryktelig nysgjerrig nå, en uke til oul, klarer ikke vente [emoji2] det er fra 13+3 [emoji4]IMG_3787.JPG
 
Vis vedlegget 251234

Vis vedlegget 251235

Jeg fikk også ei i gruppen til å gjette kjønn ved bruk av nub theory, og hun så også gutt [emoji170][emoji170]

Hun er mye bedre på å tegne linjene også, så der ser man det enda tydeligere [emoji6][emoji1376]

Jøss så morsomt! :D jeg tok visst feil av streken på ryggmargen også Men de fleste har gjettet gutt så det blir spennende å se om to uker! Har selv en følelse på jente men
 
Back
Topp