Endelig?

Sitrus.

Gift med forumet
Assistert-jentene
Etter snart to år med prøving, og mens vi venter på oppstart av IVF, kan det se ut som vi faktisk har fått det til selv:Heartred
Fikk positiv digital 11dpo men synes jeg har hatt så svake streker som ikke blir sterkere, og vært redd det bare er kjemisk. I dag, 14 dpo, fikk jeg endelig denne (øverst) som gjør at jeg tør tro litt mer på at noe faktisk er i utvikling :)

D2E13D66-D5FB-4FB3-9D26-9F3527B5427D.jpeg

Hååper så inderlig at jeg får bli her helt til desember nå!!
 
Gratulerer så masse :) jeg er 12 dpo og fikk positiv digital 1-2 uker 10 dpo, men syns også mine strimmeltester er lit svake, men syns stignignen din så fin ut jeg. :D
 
Gratulerer så masse :) jeg er 12 dpo og fikk positiv digital 1-2 uker 10 dpo, men syns også mine strimmeltester er lit svake, men syns stignignen din så fin ut jeg. :D

Takk, det var betryggende å høre! Klarer nok ikke helt å gi meg med testinga enda men prøver å berolige meg med at jeg bare er litt treg i starten. Har uansett bedre stigning nå enn i sist svangerskap (som endte med MA i uke 9), så holder litt fast i det!
 
Takk, det var betryggende å høre! Klarer nok ikke helt å gi meg med testinga enda men prøver å berolige meg med at jeg bare er litt treg i starten. Har uansett bedre stigning nå enn i sist svangerskap (som endte med MA i uke 9), så holder litt fast i det!

På den øverst slå digital ut samtidig med 1-2 uker, den nederste er fra i dag 2 dager senere. IKM mandag/tirsdag :)
 

Vedlegg

  • EBA8038B-ED3D-4B56-A9B1-EDE559E0875C.jpeg
    EBA8038B-ED3D-4B56-A9B1-EDE559E0875C.jpeg
    360,3 KB · Visninger: 65
På den øverst slå digital ut samtidig med 1-2 uker, den nederste er fra i dag 2 dager senere. IKM mandag/tirsdag :)

Kjempefin stigning synes jeg, de testene der blir jo ikke så fort megasterke men er veldig pålitelige etter min erfaring :) og enda noen dager til IKM så det der er jo megabra!
 
Gratulerer, den stigningen så fin ut syns jeg!:) Er det ditt første barn?

Jeg er 3+6 i dag og har foreløpig termin 5 desember. Har for øvrig varierende erfaring med sensitiviteten til de ulike testene. Jeg legger ved et bilde som viser det bedre: RFSU sine streker synes jeg er lite sensitive og varierer lite fra dag til dag. Boots sine er jeg derimot veldig fornøyd med, der ser man klar stigning fra dag til dag. Og de strekene er også mye sterkere i fargen enn RFSU sine. Så det kan også bare være at testen du bruker er svak i utgangspunktet. :love2

IMG_9116.JPG Bildet til venstre er fra 11 dpo, øverst til høyre fra 12 dpo, og det nederst til høyre er fra i dag 13 dpo.
 
Last edited:
Gratulerer, den stigningen så fin ut syns jeg!:) Er det ditt første barn?

Jeg er 4+6 i dag og har foreløpig termin 5 desember. Har for øvrig varierende erfaring med sensitiviteten til de ulike testene. Jeg legger ved et bilde som viser det bedre: RFSU sine streker synes jeg er lite sensitive og varierer lite fra dag til dag. Boots sine er jeg derimot veldig fornøyd med, der ser man klar stigning fra dag til dag. Og de strekene er også mye sterkere i fargen enn RFSU sine. Så det kan også bare være at testen du bruker er svak i utgangspunktet. :love2

Vis vedlegget 250202 Bildet til venstre er fra 11 dpo, øverst til høyre fra 12 dpo, og det nederst til høyre er fra i dag 13 dpo.

Takk, se der ja! Har brukt A1 og RFSU, RFSU er veldig svake ja.. ser ut som jeg burde testa boots, de var jo kjempefine i forhold! Reiser på påskeferie nå da så får prøve å roe ned testinga, tar med et par A1 bare for å sjekke stigning med samme type test + en ny digital som jeg prøver 4+2/4+3 tenker jeg.. burde jo bare kutte ut helt men er så vanskelig å slå seg til ro! Første barnet ja, vært gravid en gang tidligere men mistet i uke 9. Nå må det gå :Heartred
 
Jeg har desverre begynt å blø og testene er blitt veldig svake, så ble nok en kjemisk dette. Uendelig trist. Ønsker alle dere andre lykke til :Heartred
 
Jeg har desverre begynt å blø og testene er blitt veldig svake, så ble nok en kjemisk dette. Uendelig trist. Ønsker alle dere andre lykke til :Heartred

Så utrolig kjipt!!:grumpy: Men har hørt at etter en spontanabort/kjemisk, så vil du ha bedre muligheter i neste syklus (siden kroppen har begynt å produsere graviditetshormoner).:dance011
 
Last edited:
Så utrolig kjipt!!:grumpy: Men har hørt at etter en spontanabort/kjemisk, så vil du ha bedre muligheter i neste syklus (siden kroppen har begynt å produsere graviditetshormoner):dance011

Har hørt det jeg også så klamrer meg litt til det for neste syklus nå! Funka ikke for oss etter MA i juli (det tok jo 10 mnd å få til på nytt), men da må det være oss som får nyte av «fordelen» denne gangen :smiley-angelic001
 
Har hørt det jeg også så klamrer meg litt til det for neste syklus nå! Funka ikke for oss etter MA i juli (det tok jo 10 mnd å få til på nytt), men da må det være oss som får nyte av «fordelen» denne gangen :smiley-angelic001

Mange tanker går til dere <3
 
Back
Topp