Beste serier

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Nå som vi er mye mer hjemme enn før , hvilke serier ser / følger dere med på?
Og hvilke serie synes du er aller best ? Hva er favoritt serien din?

Jeg har en ganske variert smak , ser i grunn på det meste :happy: Men om jeg skulle si noen , så må det bli:
Walking Dead
Game of Thrones
Vikings
Homeland

Jeg må ha noe å se på når lile sover og jeg ikke gidder å rydde i huset :hilarious:
 
Jeg har ikke tid til å den på serier, jeg :hilarious: Hun sover så lite at når hun først sover må jeg dusje og stelle meg og spise.

Når jeg hadde tid så jeg mest på realitet av forskjellige slag, og Grey’s :D
 
Krim fra virkeligheten (deadly sins, deadly womens f.eks).
Bones, Lie to me.
Grey's anatomy, saving hope.

Neste sommer, helt perfekt, solsidan (elsker slike serier).

Oi, kan ramse opp i evigheter:D
Liker også godt walking dead, men har falt litt ut nå :)
 
Krim fra virkeligheten (deadly sins, deadly womens f.eks).
Bones, Lie to me.
Grey's anatomy, saving hope.

Neste sommer, helt perfekt, solsidan (elsker slike serier).

Oi, kan ramse opp i evigheter:D
Liker også godt walking dead, men har falt litt ut nå :)

Solsidan er priceless :hilarious:
 
Krim fra virkeligheten (deadly sins, deadly womens f.eks).
Bones, Lie to me.
Grey's anatomy, saving hope.

Neste sommer, helt perfekt, solsidan (elsker slike serier).

Oi, kan ramse opp i evigheter:D
Liker også godt walking dead, men har falt litt ut nå :)
Ja, Solsidan er morsom :hilarious: Og Neste sommer :D
 
Nei, ikke ennå. Den kom den dagen fødselen startet, mener jeg det var :hilarious: Men har planer om det! Har du?
Den va grei nok, men føler de gikk for en litt mer alvorlig tone i den fremfor serien. Så jeg syns serien er bedre, men uansett verd å få med seg :)
 
Jeg bruker Netflix for alt det er verdt for tiden.

Noen av de jeg har likt, som også har flere sesonger:
Lie to me
Brooklyn 99
How to get away with murder
iZombie
New girl
Grand designs
White Collar
 
Greys
Criminal minds
The kardashians
Homeland
Blacklist
Broen
Modus
Osv osv osv!!
 
Jeg bruker Netflix for alt det er verdt for tiden.

Noen av de jeg har likt, som også har flere sesonger:
Lie to me
Brooklyn 99
How to get away with murder
iZombie
New girl
Grand designs
White Collar
Brooklyn 99 er så gøy! :D den hadde jeg glemt vekk :)
 
Har ikke mulighet til å se noe, så sa faktisk opp abonnementet hos Netflix forrige uke. Lille A sover ikke på dagtid og vil ha oppmerksomhet hele tiden. Er heldig hvis jeg får spist, kledd på meg eller gått på do uten skriking.
 
Har ikke mulighet til å se noe, så sa faktisk opp abonnementet hos Netflix forrige uke. Lille A sover ikke på dagtid og vil ha oppmerksomhet hele tiden. Er heldig hvis jeg får spist, kledd på meg eller gått på do uten skriking.
Off, håper det blir bedre snart :happy:
 
Har ikke mulighet til å se noe, så sa faktisk opp abonnementet hos Netflix forrige uke. Lille A sover ikke på dagtid og vil ha oppmerksomhet hele tiden. Er heldig hvis jeg får spist, kledd på meg eller gått på do uten skriking.

Huff da, hørtes slitsomt ut.
Jeg så mye serier de første måndene da mini ikke ville ligge stille, eller bare sove på meg. :wideyed:
Nå når hun kan ligge alene, så gjør jeg andre ting :)
 
Dexter :D
 
Har ikke mulighet til å se noe, så sa faktisk opp abonnementet hos Netflix forrige uke. Lille A sover ikke på dagtid og vil ha oppmerksomhet hele tiden. Er heldig hvis jeg får spist, kledd på meg eller gått på do uten skriking.

Jeg føler med deg ❤️ Vi hadde det akkurat sånn fra hun var rundt 2-3 uker og til hun var 9-10 uker. Hun sover fremdeles altfor lite på dagtid men hun krever ikke oppmerksomhet hele tiden og koser seg på babygym og i vippestol så jeg får gjort det jeg må gjøre. Men serier kan jeg bare glemme. A er vel noen uker mindre? Forhåpentligvis blir det litt bedre veldig snart :)
 
Jeg føler med deg ❤️ Vi hadde det akkurat sånn fra hun var rundt 2-3 uker og til hun var 9-10 uker. Hun sover fremdeles altfor lite på dagtid men hun krever ikke oppmerksomhet hele tiden og koser seg på babygym og i vippestol så jeg får gjort det jeg må gjøre. Men serier kan jeg bare glemme. A er vel noen uker mindre? Forhåpentligvis blir det litt bedre veldig snart :)

Takk takk, bra å høre det kan endre seg :) Hun er 11 uker idag, og satser på det blir bedre og bedre! Idag fikk jeg faktisk sett en halv episode mens jeg satt å vugget henne i vuggen. Det funket i 20 minutter :) Bedre enn ingenting og vi prøver igjen i morgen :)
 
Back
Topp