Vondt i hodet

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Flere som går med vondt i hodet her? Jeg går nå inn i tredje døgn med sammenhengende hodepine. Tok to Paracet i går på hver side av døgnet, men ingen hjelp.
 
Gikk noen uker med konstant hodepine, men det gikk heldigvis over etter hvert :) Håper du blir bedre snart!
 
Ja, jeg sliter også med hodepine! Ikke så vondt at jeg må ta paracet, men er ganske ubehaglig. Kommer og går litt og blir verre når jeg er sliten.
 
Har hatt hodepine ganske jevnt den siste uken. Begynner å bli ganske slitsomt :(
 
Har ikke konstant, men stort sett hver dag og syns den er ganske intens selv om jeg klarer å holde meg unna paracet :/ Vært sånn siden kvalmen avtok (og jeg orker bittelitt mer?) for snart 2 uker siden...
 
Ja den har blitt mer fremtredende siste dagene. Jeg våkner ofte med hodepine, og så varierer det hvor lenge den sitter i.
 
Har hatt kraftig hodepine noen ganger, måtte ty til Paracet en dag og det hjalp. Var bedre dagen etterpå
 
Plages med hodepine her også, så føler absolutt med dere! Håper det roer seg snart, så dere slipper å plages noe lenge med det. God bedring:Heartred
 
Hatt en del hodepine de siste dagene jeg og, merker det spesielt ved bevegelse. Prøver å drikke ekstra mye, men det resultererer jo bare i dobbelt så mange dobesøk [emoji28]
 
Ja, hatt det en del siste ukene. Ikke så ille at jeg har MÅTTET ta paracet men ganske intenst til tider. Det kommer og går en del
 
Jeg har de siste dagene hatt konstant hodepine som sitter i tinningen. Skikkelig ubehagelig. Blæ. Jeg har ikke lyst å ta Paracet heller, men må snart gjøre det om det ikke blir bedre
 
Jeg har de siste dagene hatt konstant hodepine som sitter i tinningen. Skikkelig ubehagelig. Blæ. Jeg har ikke lyst å ta Paracet heller, men må snart gjøre det om det ikke blir bedre
Ja jeg har hodepine jeg og som sitter i tinningen. Er helt grusomt. Har så og si aldri vondt i hodet, men de siste ukene har jeg hatt det. Og det er kun på høyre side.
 
Ja jeg har hodepine jeg og som sitter i tinningen. Er helt grusomt. Har så og si aldri vondt i hodet, men de siste ukene har jeg hatt det. Og det er kun på høyre side.

Jeg har det på begge sider. Er og veldig stiv i nakke/rygg så vet ikke om det kommer fra det? Vi får håpe det snart gir seg hos begge to :)
 
Sliter også med hodepine, og har måttet ta paracet. Hvis jeg har hodepine over litt tid trigger det frem fullt migreneanfall,- og den medisinen skal jeg unngå nå. Så da må jeg heller ta litt paracet.. legen min sier det er helt ufarlig men jeg liker det likevel ikke..
 
Back
Topp