Har dere fått deres siste baby?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Neppe siste. Men blir lenge til neste! Så fantastisk godt å ha kroppen for seg selv [emoji4] og greit å få jobb etc godt på plass først (det var i orden for et år siden, men nå er vi begge jobbsøkere [emoji57])
 
Venter nr fem i august og det blir desidert siste [emoji28]
 
Håper på en til i 2019 :)
 
Med mindre vi vinner i lottoblir dette siste :p
 
Om jeg kunne bestemt så hadde det blitt flere, men sånn det er nå ser det dessverre ut til att dette ble siste
 
Håper på en ny en I 2019
 
Liker dog ikke helt forslaget til ny permisjonsordning...
 
Liker dog ikke helt forslaget til ny permisjonsordning...

Enig med deg der..
Det er vel ikke er forslag lenger heller, er det det da? Er det ikke vedtatt?
 
Enig med deg der..
Det er vel ikke er forslag lenger heller, er det det da? Er det ikke vedtatt?

Litt usikker. Sist jeg sjekket fant jeg kun artikler fra starten av februar, hvor de skrev det ville bli innført i ekspressfart. Men ikke sett noe siden -

For å være ærlig, mellom dette og den ideen om å shuffle mødre ut etter 6timer, så skulle man trodd de egentlig ønsker at det ikke skal fødes flere barn ><
 
Litt usikker. Sist jeg sjekket fant jeg kun artikler fra starten av februar, hvor de skrev det ville bli innført i ekspressfart. Men ikke sett noe siden -

For å være ærlig, mellom dette og den ideen om å shuffle mødre ut etter 6timer, så skulle man trodd de egentlig ønsker at det ikke skal fødes flere barn ><

Har søkt litt rundt det np og ser bare det samme som deg. Helleland skal visst fremme dette før sommeren med ønske om at det gjelder allerede fra 1. juli i år.

Det blir spennende å se nå hva som skjer i morgen med regjeringen og deretter når dethe forslaget blir stilt.
 
Helt klart den siste. Er 37 år har ei fra før av, han har ei og nå har vi ei lita ei felles. 3 til sammen holder. Blir flust av hormoner her etterhvert :p
 
Jeg vil ha hvertfall en til, og håper på 3 til :happy:Men når vi må ha prøverør så blir det vel et brå stopp en gang:(
 
Definitivt siste! 2 er nok for oss mentalt og kroppen min begynner å bli gammel og hadde ikke orket en slitsom graviditet til!
 
Har to men håper på en liten til etterhvert :)
 
Back
Topp