Du vet du er høygravid når..

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Hva forbinder du med å være høygravid? Snart har vi alle under 40 dager igjen til termin:smiley-bounce012 og kan derfor kalle oss høygravide!
 
Når alt blir vondere, verre og vanskeligere for hver dag[emoji849]
 
Når du føler du skal krepere hver gang du skal ta på deg sko. Og lar ting ligge på gulvet hvis du mister der heller enn å bøye deg ned for å plukke det opp :oops:
 
Når du våkner hver gang du skal snu deg i senga, pluss at det ser ut som du har svelget en basketball :p
Enig. Sliter med å sove for tida, for jeg får så vondt hver gang jeg snur meg
 
...når du faktisk kan sjekke værvarslet for dagen du skal føde... [emoji44]
 
Når du kjenner hodet til baby mellom beina og sliter med å bevege deg fordi han ligger så langt nede...
 
Når du har null magemuskler og må bruke armene for å snu deg i senga. Det hele er en gedigen operasjon og innebærer voldsom slenging med kroppen. Når du endelig har fått snudd deg, må du tisse.. like vanskelig å reise seg opp fra senga![emoji38]
For ikke å snakke om lydeffekter som må til for at operasjonen kan utføres [emoji23]
 
Ser flere har kommentert det med å bøye seg...men for min del: når man blir superirritert når man mister noe på gulvet (spesielt hvis man prøver å unngå å miste klær o.l. som man bærer på) men gidder ikke å plukke det opp og heller går å ser på det en stund før man til slutt tar et skippertak og bøyer seg:rolleyes:

Og når man våkner nesten hver natt uten grunn og ikke får sove igjen :grumpy:
 
Back
Topp