Vondt når baby sparker..

Mynja

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Noen som opplever at det er skikkelig vondt når babyen sparker?
Jeg har to punkter på magen, et på høyre siden og et på venstre, som er helt utrolig vonde når hun treffer der. Kun på akkurat de punktene det gjør vondt, og treffer hun skikkelig godt på de punktene gjør det så vondt at jeg nesten svimler. Ikke opplevd dette med de to eldste, noen som vet hva det kan være? Sikkert noe ufarlig, men plagsomt de gangene hun treffer :/
 
Jepp...ganske mye ubehag. Etter to svangerskap har hun bedre plass inni der og boltrer seg nok mer. Ikke farlig, men plagsomt som du sier. Lysken og bak navlen er vondest her.
 
Jepp...ganske mye ubehag. Etter to svangerskap har hun bedre plass inni der og boltrer seg nok mer. Ikke farlig, men plagsomt som du sier. Lysken og bak navlen er vondest her.

Lurer på hvordan det blir når de blir enda større og sterkere da, er jo noen uker igjen enda :bag:
 
Jepp! Har et punkt nede på venstresiden.. skvetter skikkelig til og sier «au!» når han treffer der! Også presser han rumpa opp i ribbeina noen ganger, men da hjelper det å strekke ut kroppen.. Ellers er det bare deilige bevegelser :)
 
Jepp! Har et punkt nede på venstresiden.. skvetter skikkelig til og sier «au!» når han treffer der! Også presser han rumpa opp i ribbeina noen ganger, men da hjelper det å strekke ut kroppen.. Ellers er det bare deilige bevegelser :)

Godt å høre at det ikke bare er her! :) deilige bevegelser ellers her også! Elsker når hun beveger seg og sparker :Heartpink bare ikke akkurat på de to punktene :p
 
Godt å høre at det ikke bare er her! :) deilige bevegelser ellers her også! Elsker når hun beveger seg og sparker :Heartpink bare ikke akkurat på de to punktene :p

Ja, elsker å kjenne bevegelsene til lillegutt :) :) men litt kjedelig når det gjør skikkelig vondt, ja! I dag har han virkelig kjørt på på det punktet også.. :p
 
Ja nokre plasser er det vondt [emoji4] Men var verre sist, då bar eg så høgt at han sparka meg bak ribbeina føltes det som [emoji28] Denne gong bærer eg litt lavare, så snuppa ligg litt anleis [emoji4]
 
Samme her, har flere enn to punkter, men ja veldig vondt. Er grønn, rød, blå på ribbeinet. Og røde flekker/mørke der det er ekstremt vondt. Kan være veldig vondt når han snur seg også.
 
Haha, min sparker svært lite, så treffer ingen ømme punker. Men romsterer og dytter en del, og stikker plutselig ut armer og bein, så det hender det kiler litt og jeg skvetter litt til :p
 
Lurer på hvordan det blir når de blir enda større og sterkere da, er jo noen uker igjen enda :bag:
Jepp. Men da har de mindre plass, og beveger seg på en annen måte, ikke like vondt-bare litt mer ubehag om jeg ikke husker helt feil. Mye nedpress mot blæra og sånn.
 
Jepp. Men da har de mindre plass, og beveger seg på en annen måte, ikke like vondt-bare litt mer ubehag om jeg ikke husker helt feil. Mye nedpress mot blæra og sånn.

Ja, det stemmer nok det! 8 år siden sist jeg var gravid, så husker ikke alt helt nøyaktig :p vondt når hun beveger seg borti disse punktene også da, men håper hun klarer å styre mest mulig unna de :)

prøvde å snakke med sambo på tlf i stad, skulle fortelle noe men datt helt utav det for akkurat da satte hun foten rett i et av de vonde punktene :laughing002 Mista hele tråden og glemte hva jeg skulle fortelle rett og slett :laughing002
 
Samme her, har flere enn to punkter, men ja veldig vondt. Er grønn, rød, blå på ribbeinet. Og røde flekker/mørke der det er ekstremt vondt. Kan være veldig vondt når han snur seg også.

Oi! Farge har jeg ikke fått her enda.. det høres skikkelig vondt ut :/
 
Her er det et par ømme punkt øverst i magen [emoji21] Skikkelig ubehagelig når bebisen sparker eller er borti der. [emoji85]
 
Noen som opplever at det er skikkelig vondt når babyen sparker?
Jeg har to punkter på magen, et på høyre siden og et på venstre, som er helt utrolig vonde når hun treffer der. Kun på akkurat de punktene det gjør vondt, og treffer hun skikkelig godt på de punktene gjør det så vondt at jeg nesten svimler. Ikke opplevd dette med de to eldste, noen som vet hva det kan være? Sikkert noe ufarlig, men plagsomt de gangene hun treffer :/

JA!! Jeg har det på samme viset og faktisk vært litt bekymra! Kjennes ut som om musklene på begge sidene har en "rift" eller noe, og akkurat der treffer hun godt innimellom.. spurte jordmor men hun mente det var vanlig, men hvis punktene ble større eller flytta på seg kunne jeg ta kontakt..
Også sparker hun mot blæra og der nede, skikkelig ubehagelig, nesten vondt...
 
Her er det verst når han snur seg eller strekker seg. Da blir meg en helt skjev og det presser skikkelig!
 
JA!! Jeg har det på samme viset og faktisk vært litt bekymra! Kjennes ut som om musklene på begge sidene har en "rift" eller noe, og akkurat der treffer hun godt innimellom.. spurte jordmor men hun mente det var vanlig, men hvis punktene ble større eller flytta på seg kunne jeg ta kontakt..
Også sparker hun mot blæra og der nede, skikkelig ubehagelig, nesten vondt...

Ja det var en god beskrivelse! Akkurat sånn det føles her også! Godt hun mente det var vanlig da, det er jo helt sikkert det :) jeg skal til jordmor på ultralyd på onsdag, tenkte å spørre da for sikkerhets skyld også :)
 
Back
Topp