Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fint. Jeg har vært satt opp på den tiden før fordi de ville se hjertet best muligHar fått time til oul i dag også. Da er jeg kommet til uke 21 er ikke det litt seint?
Frk rose oul 18.04.18 uke 20+2
Gidder ikke styre med å flytte den, vi fikk sett at hjertet hadde fire kamre som pumpet i går. Er kunn redd for at de ikke får satt termin riktig, men de vet vel hva de driver med.Går fint. Jeg har vært satt opp på den tiden før fordi de ville se hjertet best mulig
Termin etter UL settes bedre tidligere i svangerskapet enn OUL. Er bare blitt sånn fordi Norge bare vil gi alle en UL..Gidder ikke styre med å flytte den, vi fikk sett at hjertet hadde fire kamre som pumpet i går. Er kunn redd for at de ikke får satt termin riktig, men de vet vel hva de driver med.
Håper jeg slipper å krangle om termin, de går vel utifra oul termin okkesom.Termin etter UL settes bedre tidligere i svangerskapet enn OUL. Er bare blitt sånn fordi Norge bare vil gi alle en UL..
Lykke til dere som skal idag og imorgen;
Kaloui,Høst, Suprise18,Tichini
Tusen takk[emoji173]️ alt så helt perfekt ut[emoji173]️[emoji4] fantastisk å se lille sprelle rundt med armer og ben[emoji7]Lykke til dere som skal idag og imorgen;
Kaloui,Høst, Suprise18,Tichini
GratulererTusen takk[emoji173]️ alt så helt perfekt ut[emoji173]️[emoji4] fantastisk å se lille sprelle rundt med armer og ben[emoji7]
Takk for det.Lykke til dere som skal imorgen
Albatrossen, Frk.rose, FrøkenHelstUte
Tusen takkLykke til dere som skal imorgen
Albatrossen, Frk.rose, FrøkenHelstUte
Tusen takkLykke til til deg også Eskimonika i morgen![]()