Hvordan var formen din like etter fødselen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Var du i superform etter fødselen? Eller føltes det ut som du hadde blitt kjørt over med en gravemaskin?? :p
Eller noe midt i mellom?
 
Jeg var i overraskende god form! Måtte ikke
sy noen ting, og var bare så lettet og høy på livet for at fødselen hadde gått bra :) men måtte tisse ganske kjapt etterpå på føden, og besvimte i armene til jordmor mens hun hjalp meg på do. Så var nok litt sliten ;)
 
Fødte i går morges, og må si at formen har vært veldig god [emoji4] litt sliten og litt mørbanka (stor gutt på 4,9 kg), men har likevel følt meg bra [emoji4]
 
Jeg hadde litt problemer med å holde meg oppreist og måtte trilles i rullestol fra fødeloftet til barselhotellet [emoji85] det var nok en blanding av mangel på søvn, utmattelse etter fødsel og blodtapet, men varte heldigvis bare første døgnet [emoji4]
 
Formen etter fødsel hadde vært helt topp hadde det ikke vært for at jeg brakk halebeinet. Så j.... vondt. [emoji22]
 
Overraskende bra! Mye bedre nå enn første gangen [emoji16]
 
Formen etter fødsel hadde vært helt topp hadde det ikke vært for at jeg brakk halebeinet. Så j.... vondt. [emoji22]

Auu..det hørtes vondt ut [emoji22] Vil det gro av seg selv etterhvert?
 
Jeg var sliten, men ellers i veldig god form etter fødselen. Syntes dagene på barsel var deilige, ble mye mer sliten når jeg kom hjem til de to andre barna og hverdagen.
 
Auu..det hørtes vondt ut [emoji22] Vil det gro av seg selv etterhvert?

Brakk det under fødselen med storesøstra også. Det er skikkelig vondt å sitte så må sitte på hemoridepute. Også ubehagelig å stå og gå mye. Blir derfor mye ligging. Det blir bedre etterhvert. Men må beregne ubehag ved sitting i lang tid. Harde stoler og benker var vondt i nesten 2 år sist. [emoji15]
 
Brakk det under fødselen med storesøstra også. Det er skikkelig vondt å sitte så må sitte på hemoridepute. Også ubehagelig å stå og gå mye. Blir derfor mye ligging. Det blir bedre etterhvert. Men må beregne ubehag ved sitting i lang tid. Harde stoler og benker var vondt i nesten 2 år sist. [emoji15]

Ånei, så lenge! Føler virkelig med deg [emoji173]️
 
Følte meg fin helt til jeg skulle opp og på do. Viste seg at jeg hadde mistet ca 1 liter blod og besvimte på do[emoji85] fikk ikke lov til å reise meg alene i ca 12 timer, så måtte ha hjelp til alt. Men blodprosenten steg fort igjen heldigvis og nå merker jeg bare at jeg er en del mer sliten enn forrige gang.
 
Overraskende bra:) Super rask fødsel med halvtime med rier og 5 press. Myyye bedre enn forrige og etter fødselen klarte jeg faktisk å dusje og drikke kaffi og delta i besøkene som kom,så det var herlig:)
 
Slettes ikke verst. Kom meg på beina og fikk dusjet :D
 
Følte meg veldig mørbanket og klarte ikke sitte på godt over et døgn. Lille stod feil til, og presset i ryggen min,så det var nok grunnen. Mye sliten, så tok det veldig med ro første 2 ukene.
Var ute og trillet dag 4 med førstemann og var i toppform. Det resulterte i et meget smertefullt underliv, og grønnsåpebad. Det unngikk jeg denne gangen, men føler jeg har mer plager etter fødsel denne gang. Kanskje ikke så rart når man er 7 år eldre:wtf:
 
Tipp topp tommel opp! [emoji7] heeelt supert rett etterpå [emoji173]️[emoji106]
 
Var så heldig at jeg måtte ikke sy noe og blødde minimalt. Så formen var veldig bra.
 
Formen var ikke så verst egentlig, det verste var egentlig søvnmangel siden det gikk 36 timer fra vannet gikk til han var ute og uten søvn pga smertene. Måtte sy men det har gått overraskende bra, har greidd meg selv hele tiden
 
Back
Topp