Erfaringer med Rekovelle

Nord84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juligull2021
Hei[emoji5]
Har fått vite at jeg ved neste forsøk skal ha kort protokoll og bruke noe som heter Rekovelle. Noen som har brukt det og hvilke erfaringer har dere med det?
 
Vi er to som har hatt det så vidt jeg vet. Jeg har hatt det og murmeldyret(?) har hatt det.

Hun er gravid nå, fikk vel også noe på frys tror jeg.
Jeg må ha helt nytt forsøk.

Jeg fikk ut 13 egg, som er supert, men bare to befruktet og ett bra nok til innsett på dag 2. Ble negativt. De skal sette meg på det neste gang også, bare med icsi istedenfor ivf.
Jeg hadde lite bivirkninger og var ikke i nærheten av overstimulert heller.
 
Vi er to som har hatt det så vidt jeg vet. Jeg har hatt det og murmeldyret(?) har hatt det.

Hun er gravid nå, fikk vel også noe på frys tror jeg.
Jeg må ha helt nytt forsøk.

Jeg fikk ut 13 egg, som er supert, men bare to befruktet og ett bra nok til innsett på dag 2. Ble negativt. De skal sette meg på det neste gang også, bare med icsi istedenfor ivf.
Jeg hadde lite bivirkninger og var ikke i nærheten av overstimulert heller.

Hadde du bare Rekovelle eller noe annet i tillegg?
På UNN bruker de visst aldri samme behandling om forsøket blir mislykket. Har også bedt om ICSI denne runden for å teste det ut selv om prøven til mannen er normal.
Har også fått ut mange egg, 13 og 16, men så stopper de å utvikle seg etter dag 2[emoji20]
Har begynt å knaske vitaminer, så håper det kan gjøre susen før neste forsøk[emoji5]
 
Hadde du bare Rekovelle eller noe annet i tillegg?
På UNN bruker de visst aldri samme behandling om forsøket blir mislykket. Har også bedt om ICSI denne runden for å teste det ut selv om prøven til mannen er normal.
Har også fått ut mange egg, 13 og 16, men så stopper de å utvikle seg etter dag 2[emoji20]
Har begynt å knaske vitaminer, så håper det kan gjøre susen før neste forsøk[emoji5]
Bare rekovelle og cetrotide... Skal gå på det en gang til :happy: vi skulle egentlig ha icsi siden han har hatt dårlige svømmere før, men lot være fordi prøven den dagen var bra, og vi protesterte jo, men de hørte ikke. Så nå blir jeg faktisk hørt.
 
Bare rekovelle og cetrotide... Skal gå på det en gang til :happy: vi skulle egentlig ha icsi siden han har hatt dårlige svømmere før, men lot være fordi prøven den dagen var bra, og vi protesterte jo, men de hørte ikke. Så nå blir jeg faktisk hørt.

Bra dere blir hørt[emoji5] Her har de også sagt de skal gjøre ICSI på iallefall halvparten neste gang, så krysser fingrene for at det kan gi bedre befruktning[emoji1317]
 
(Håper ikke det er frekt å spørre)
Hvordan gikk forsøket ditt med Rekovelle Nord84?
Jeg skal og starte på denne nå ved neste forsøk og ble nysgjerrig
 
Tok Rekovelle mitt forrige besøk på UNN. Fikk 16 fine jevne follikler. De plukket ut 9 egg, men mange var umodne. Resulterte 1 st 2dagers inn og 1 st embryo til frys. Mens og nye medisiner neste gang (men då gikk det enda dårligere) så Rekovelle fungerte best for meg.
 
Tok Rekovelle mitt forrige besøk på UNN. Fikk 16 fine jevne follikler. De plukket ut 9 egg, men mange var umodne. Resulterte 1 st 2dagers inn og 1 st embryo til frys. Mens og nye medisiner neste gang (men då gikk det enda dårligere) så Rekovelle fungerte best for meg.
Takk! Det er akkurat noe slikt jeg ønsket å høre! Er jo ganske skummelt når folk ikke har erfaringer og vi blir sittende med følelsen av å være prøvekaniner.
 
Back
Topp