Vår-/høstjakke

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har dere kjøpt det? Hvor isåfall/merke? Jeg er helt blank! Og hvor mye går dere opp i str? Frøkna er en perfekt str 68 nå, så jeg er usikker på om jeg skal gå for str 74 eller 80.. 80 blir jo veldig stort tidlig på sesongen, men er gjerne passe utover høsten.
 
Ikke kjøpt. Ser an hva vi arver etter hvert av det. I tillegg syns jeg det er skummelt å kjøpe før vi trenger pga størrelsen. Nå har vi fortsatt over en meter med snø og minusgrader, så vinterdressen funker en stund til. Vi ligger mellom 74 og 80 i størrelse nå, så for oss ville jeg ikke kjøpt mindre enn str 80.
 
Har dere kjøpt det? Hvor isåfall/merke? Jeg er helt blank! Og hvor mye går dere opp i str? Frøkna er en perfekt str 68 nå, så jeg er usikker på om jeg skal gå for str 74 eller 80.. 80 blir jo veldig stort tidlig på sesongen, men er gjerne passe utover høsten.
Har ikke kjøpt enda, hun snuser på størrelse 80
:wideyed: synes jakkene fra Mini A Ture for eksempel har så mange fine farger! :D
 
Har ikke kjøpt enda, hun snuser på størrelse 80
:wideyed: synes jakkene fra Mini A Ture for eksempel har så mange fine farger! :D
Jeg synes også de er så fine, men de er jo svindyre! Pluss at mange modeller må trekkes over hodet, og det er lite populært her i gården.
 
Jeg synes også de er så fine, men de er jo svindyre! Pluss at mange modeller må trekkes over hodet, og det er lite populært her i gården.
Jaaaaa, liker wai jacket daffodil yellow :D den har glidelås, men koster jo en formue :wideyed:
 
Didrikson er veldig grei iogmed att de kan klippes opp i sømmen i armer og eventuelt bein for å bli lengre:)
 
Kjøpte en ny jakke (med lappene på) på finn til veldig redusert pris. Mini a ture vårjakke. Elsker de fine jakkene, men alt for dyre til at jeg kjøper ny når han vokser så fort. Kjøpte 86, han bruker 80 nå :)
 
Back
Topp