Dere som har kjøpt vogn

Vi vurderer også denne. Er du fornøyd så langt? :)

Ja, jeg syns den virker helt super! Lett å bruke, god å trille, enkel å slå sammen og lett å løfte [emoji5] masse fine farger å velge mellom også [emoji5] syns den virker minst like god som bugaboo sine [emoji5] kan legge ut bilde av min i kveld når jeg er kommet hjem hvis du vil?
 
Ja, jeg syns den virker helt super! Lett å bruke, god å trille, enkel å slå sammen og lett å løfte [emoji5] masse fine farger å velge mellom også [emoji5] syns den virker minst like god som bugaboo sine [emoji5] kan legge ut bilde av min i kveld når jeg er kommet hjem hvis du vil?
Ja gjerne:) hva var det som gjorde at du valgte den fremfor bugaboo? Som du skriver så er jo begge veldig like.
 
Ja gjerne:) hva var det som gjorde at du valgte den fremfor bugaboo? Som du skriver så er jo begge veldig like.

Rett og slett fordi den var hakket billigere, virket like god, er lettere enn bugaboo og blir mindre lagt sammen [emoji4] med fire barn i en touran så trenger vi en vogn som er lettest og minst mulig lagt sammen [emoji28]
 
Du må vise bilde når den kommer! Gøy med ny vogn.

Det kan jeg gjøre, men kunne være lang ventetid sa damen på barnas hus, så får se når den kommer.
Tydeligvis ikke full kontroll hun damen igår. Hun snakket jo om opp til 6 ukers levering tid ++. Idag fikk jeg sms om at jeg kunne hente den [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Tydeligvis ikke full kontroll hun damen igår. Hun snakket jo om opp til 6 ukers levering tid ++. Idag fikk jeg sms om at jeg kunne hente den [emoji23][emoji23][emoji23]

Og nå så jeg denne ;) gøy med ny! Hadde egentlig bestemt meg for nxt90... men det var helt til jeg gikk inn på barnas hus i går og fikk hilse på Fox!! Den blir det!!

Åssen farger valgte du?

Jeg tror svart understell, svarte håndtak, svarte hjul, med grå bag, kalesje og sportsdel...
 
Sniker - kalesjen finnes visst i tre stoff-varianter og om man oppgraderer får man visst en som er mye bedre leste jeg. de hadde ikke fått inn da jeg var og kikket
 
Og nå så jeg denne ;) gøy med ny! Hadde egentlig bestemt meg for nxt90... men det var helt til jeg gikk inn på barnas hus i går og fikk hilse på Fox!! Den blir det!!

Åssen farger valgte du?

Jeg tror svart understell, svarte håndtak, svarte hjul, med grå bag, kalesje og sportsdel...
Nesten samme som oss. Vi gikk for svart understell og grå bag/kalesje/sittedel. Hvite hjul og cognac håndtak.
 
Tydeligvis ikke full kontroll hun damen igår. Hun snakket jo om opp til 6 ukers levering tid ++. Idag fikk jeg sms om at jeg kunne hente den [emoji23][emoji23][emoji23]

Hæ? Er det sant? Hvor kjøpte du den? Jeg bestilte jo for mange uker siden... *furt*
 
Hæ? Er det sant? Hvor kjøpte du den? Jeg bestilte jo for mange uker siden... *furt*
Barnas hus på nordås (bergen)
Regner med det var fordi vi valgte ganske nøytrale farger som de sikkert allerede hadde bestilt inn for å ha på lager. Hadde sikkert vært lengre bestillingstid hvis vi skulle ha noe spesielle farger eller noe.
 
20180301_195531.jpg

Her er vognen vår. Ser vi ikke fikk med hjulkapsler, så får fikse det senere. Måtte henge på skinnvesken jeg fikk til jul som jeg tenker bruke som stelleveske [emoji7]
 
Her ble det Bugaboo Donkey2 søskenvogn og Emmaljunga Scooter som sovevogn i barnehagen for førstemann. Har en Bugaboo Buffalo Classic Navy fra før som vi hadde lyst til å bruke igjen, men innså at søskenvogn blir mer praktisk.
 
Back
Topp