Dere som har kjøpt vogn

Jeg trodde jeg hadde bestilt standardvognen. Sjekket kvitteringen og da sto det bugaboo buffalo + på den .
Tekstilsettet sto i tillegg lenger ned , for seg selv. Hva tror du?[emoji4]
Jeg gjorde hvertfall ikke noe bevisst for å bestille en oppgradert modell, men skinn har den, så kan jo være at du har rett [emoji51]
Jeg vet ikke. Men jeg spurte om forskjellen på classic og vanlig og fikk beskjed om at etter hvert hadde vanlig også fått skinnhåndtak sånn at det mer var typen tekstil samt medfølgende stelleveske som ble forskjellen
 
Jeg trodde jeg hadde bestilt standardvognen. Sjekket kvitteringen og da sto det bugaboo buffalo + på den .
Tekstilsettet sto i tillegg lenger ned , for seg selv. Hva tror du?[emoji4]
Jeg gjorde hvertfall ikke noe bevisst for å bestille en oppgradert modell, men skinn har den, så kan jo være at du har rett [emoji51]

+ modellene har i tillegg sånn rutesystemet stoff på innsiden av kalesjen. :)
 
Men viktig å skille mellom Buffalo+ og Buffalo Classic+.
Jeg snakker om Classic+. Jeg trodde ikke Buffalo+ hadde skinnhåndtak, trodde det var ekstrautstyr man kunne kjøpe ved siden av og bytte selv. Men da har de kanskje gjort om når Classic+ kom, for det er vel samme understellet sånn ellers.
 
Men viktig å skille mellom Buffalo+ og Buffalo Classic+.
Jeg snakker om Classic+. Jeg trodde ikke Buffalo+ hadde skinnhåndtak, trodde det var ekstrautstyr man kunne kjøpe ved siden av og bytte selv. Men da har de kanskje gjort om når Classic+ kom, for det er vel samme understellet sånn ellers.
Jeg vet ikke hva som er med buffalo+, fikk bare høre at de nyeste modellene hadde skinnhåndtak uten å være classic
 
Har kjøpt en brukt Mountain Buggy terrain. Hovedsaklig for å ha joggevogn. Fra før av har vi en Brio Happy :)
 
Her endte vi til slutt med Britax Go Next.

Jeg brukte fryktelig lang tid på valget, hadde så mange kriterier og en stund virket det som jeg ble nødt til å velge bort noe fordi ingen vognene hadde "alt". For meg var det viktig med en vogn som fungerer både i byen/handlesenter og på turer i all slags vær. Go Next har svingbare forhjul foran og store luftfylte hjul bak, men man kan kjøpe lufthjul foran også, slik at man får en ypperlig vogn på vinterføre om man ønsker det. Vogna er helt fantastisk å trille, men en vanvittig fjæring og den gjør det bra i tester og får gode anmeldelser. Sittedelen er lang, viktig for meg som har et stort barn fra før av. Handlekurven under er veldig stor og romslig. Håndtaket er ergonomisk og justerbart, dette viste seg å være viktigere for oss enn antatt når vi prøvetrillet forskjellige vogner. Jeg liker også godt at vogna ikke er så lav, bagdelen sitter relativt høyt oppe. Innebygget solskjerm og kalesje er lang, slik at den dekker greit, også i liggestilling på sportsdelen. Sittedelen er vendbar med et enkelt klikk, det er innebygget feste til britax bilseter og det medfølger overtrekk til sportsdel/regntrekk til bagdel. Magneter på kalesje, overtrekk til bagdel ol som ikke vekker babyen (kontra borrelås som enkelte vogner har). Ift størrelsen (romslig vogn), så er den ikke så veldig tung, tar ikke for stor plass og er enkel å legge sammen. Jeg er ekstremt fornøyd med valget og at vi gikk for den selv om den i utgangspunktet var litt over budsjett, føler meg trygg på at vi blir veldig fornøyde og godt å vite at det er vogn som kan vare hele vognperioden :)
 
Her endte vi til slutt med Britax Go Next.

Jeg brukte fryktelig lang tid på valget, hadde så mange kriterier og en stund virket det som jeg ble nødt til å velge bort noe fordi ingen vognene hadde "alt". For meg var det viktig med en vogn som fungerer både i byen/handlesenter og på turer i all slags vær. Go Next har svingbare forhjul foran og store luftfylte hjul bak, men man kan kjøpe lufthjul foran også, slik at man får en ypperlig vogn på vinterføre om man ønsker det. Vogna er helt fantastisk å trille, men en vanvittig fjæring og den gjør det bra i tester og får gode anmeldelser. Sittedelen er lang, viktig for meg som har et stort barn fra før av. Handlekurven under er veldig stor og romslig. Håndtaket er ergonomisk og justerbart, dette viste seg å være viktigere for oss enn antatt når vi prøvetrillet forskjellige vogner. Jeg liker også godt at vogna ikke er så lav, bagdelen sitter relativt høyt oppe. Innebygget solskjerm og kalesje er lang, slik at den dekker greit, også i liggestilling på sportsdelen. Sittedelen er vendbar med et enkelt klikk, det er innebygget feste til britax bilseter og det medfølger overtrekk til sportsdel/regntrekk til bagdel. Magneter på kalesje, overtrekk til bagdel ol som ikke vekker babyen (kontra borrelås som enkelte vogner har). Ift størrelsen (romslig vogn), så er den ikke så veldig tung, tar ikke for stor plass og er enkel å legge sammen. Jeg er ekstremt fornøyd med valget og at vi gikk for den selv om den i utgangspunktet var litt over budsjett, føler meg trygg på at vi blir veldig fornøyde og godt å vite at det er vogn som kan vare hele vognperioden :)
Denne endte vi også opp med. Håper og tror jeg blir kjempe fornøyd.

Min søster har samme vogn. Og jeg liker godt å kjøre den, og hun er veldig fornøyd med den i bruk.
 
Mountain buggy terrain[emoji4] Hadde en Emmaljunga edge duo med svingbare hjul forrige gang, ville prøve noe litt mindre og lettere denne gangen[emoji6]
 
Har ikkje kjøpt ny vogn, men kjøpte ny bagdel til den eg hadde [emoji4]
Mountain Buggy Terrain [emoji171][emoji172] Gler meg veldig til å få tatt den i bruk [emoji1]
 
Vi har en Bugaboo Buffalo Classic Navy fra før, men funderer på å selge den og kjøpe søskenvogn, antagelig Bugaboo Donkey2. Det blir bare 17 mnd mellom våre, så søskenvogn kan nok gjøre livet litt lettere. [emoji4]
 
Baby jogger city elite. Kjøpte den mye fordi den tok så liten plass sammenlagt i bil, og vi hadde ikke tenkt å kjøpe ny med det første. Ting har forandret seg litt siden det da, for nå var vi og hentet ny bil med god plass i helga :happy090

Angrer ikke på valget uansett da, broren min har samme vogn og de er veldig fornøyde.
 
Da har vi vært og bestilt oss ny vogn. Det ble nok buffalo fox'n på oss [emoji6] Gleder meg til den kommer [emoji7]
 
Back
Topp