Nye krav for å opprettholde tilgang til skjult?

Ja enig med pause fra reglene fra ca april til over sommeren, regner med at de fleste her da har alt for mye å fokusere på[emoji173]️[emoji4] Du gjør en super jobb Solstråle90[emoji1305][emoji1]
Men syntes ikke reglene er så strenge og man må kunne se konsekvenser når man ikke er aktive. Forumet som noen andre skriver her, fungerer kun om folk er aktive[emoji4][emoji171].

Det var overhodet ikke ment som kritikk mot Solstråle90 :) Jeg kan gjerne være aktiv, men så hender det i perioder det blir mer på det åpne forumet fordi det var gjerne flere tråder som engasjerte akkurat meg der akkurat da.
 
Varsel kan ordnes noen dager før - kan skrive en liste som jeg gjorde sist gang på de som måtte skravle litt mer.

Ja skriv gjerne liste, trenger ikke være personlig melding for min del i alle fall. Jeg tåler at andre ser at jeg har vært litt «mutt» den siste tiden [emoji16][emoji85]
 
Syns 10 på skjult er greit. Men 50 på åpent er litt heftig kanskje...
 
Det var overhodet ikke ment som kritikk mot Solstråle90 :) Jeg kan gjerne være aktiv, men så hender det i perioder det blir mer på det åpne forumet fordi det var gjerne flere tråder som engasjerte akkurat meg der akkurat da.

Ja full forståelse for det, jeg tok det ikke som kritikk [emoji4][emoji171]. Og ja er helt enig, man svaret jo på de trådene man engasjerer seg i og har noe man vil svare på[emoji1305].
Jeg er kanskje en av de som har mye tid, siden jeg er sykmeldt, og festet til sofaen mye av tiden, så jeg er nok langt over 10 i mnd. Men derfor foreslo jeg at man kunne hatt en festet tråd i skjultforum der man kan si i fra når det et for hektisk i livet til å skrive, men om Solstråle90 legger ut varsling før man blir fjernet så er jo det null problem å greie ti[emoji1305][emoji6].
 
Jeg er en av de som skriver få, men lange innlegg. Det er noen som skriver et enkelt hjerte i en post, mens jeg tar meg gjerne mer flid med å skrive litt lengre. Det er bare slik jeg er. Derfor synes jeg det er litt dumt å plutselig miste tilgangen, når jeg sikkert har skrevet like mye i 1 post som det noen gjør på 10. Jeg synes derfor at det er dumt med krav til antall innlegg, men ikke ord. Skjønner jo at det er umulig å kontrollere hvor mye en bruker skriver da:joyful:

Synes man godt kan få varsel når det nærmer seg utkastelse, det fikk jeg ikke denne gang.

Synes 15-20 innlegg på åpnet må være ok å få komme inn igjen. Ingen karantenetid.
 
Jeg er en av de som skriver få, men lange innlegg. Det er noen som skriver et enkelt hjerte i en post, mens jeg tar meg gjerne mer flid med å skrive litt lengre. Det er bare slik jeg er. Derfor synes jeg det er litt dumt å plutselig miste tilgangen, når jeg sikkert har skrevet like mye i 1 post som det noen gjør på 10. Jeg synes derfor at det er dumt med krav til antall innlegg, men ikke ord. Skjønner jo at det er umulig å kontrollere hvor mye en bruker skriver da:joyful:

Synes man godt kan få varsel når det nærmer seg utkastelse, det fikk jeg ikke denne gang.

Synes 15-20 innlegg på åpnet må være ok å få komme inn igjen. Ingen karantenetid.
Uten noe som helst karantenetid vil det bli en altfor tidkrevende jobb for både meg og de to moderatorene (som fysisk fjerner og gir tilgangene). Ref. Det Tamara skrev ved forrige gjennomgang av regler.
 
Kan det være aktuelt at de som vi ser har vært aktive den siste tiden/som er aktive frem til en viss dato ikke kan bli utestengt fra skjult gruppe?

Var inne på tråden "hva har skjedd med skjult gruppe" og leste hva dere skrev, og med tanke på hva som har blitt delt av bilder og annet, så fikk jeg et litt annet perspektiv på det hele [emoji15]
 
Kan det være aktuelt at de som vi ser har vært aktive den siste tiden/som er aktive frem til en viss dato ikke kan bli utestengt fra skjult gruppe?

Var inne på tråden "hva har skjedd med skjult gruppe" og leste hva dere skrev, og med tanke på hva som har blitt delt av bilder og annet, så fikk jeg et litt annet perspektiv på det hele [emoji15]

Dette var et veldig lurt forslag :happy:
 
Synes det er trist at jeg mistet tilgangen da jeg sliter en del med å sitte på PC/mobil og bruker forumet så godt det lar seg gjøre når jeg har mulighet [emoji20]
 
Hvor mange tenker du kan være "innafor"? :)

Aner ikke [emoji23] er jo ganske aktiv for tida siden jeg ikke er på jobb nå, så er vel ikke helt representativ. Men syns på en måte det blir litt fjernt å fylle opp i leketrådene bare for å nå kvota. En plass mellom 20-30? Bare min mening da.

Syns forøvrig det er fint at det er regler for dette. Har aldri opplevd noe sniking eller trollerier på den måten, men det er jo veldig personlige ting som deles der inne så da er det fint at en har den kontrollen.
 
Aner ikke [emoji23] er jo ganske aktiv for tida siden jeg ikke er på jobb nå, så er vel ikke helt representativ. Men syns på en måte det blir litt fjernt å fylle opp i leketrådene bare for å nå kvota. En plass mellom 20-30? Bare min mening da.

Syns forøvrig det er fint at det er regler for dette. Har aldri opplevd noe sniking eller trollerier på den måten, men det er jo veldig personlige ting som deles der inne så da er det fint at en har den kontrollen.
Jeg bruker ledetrådene for å komme inn på topp 100-listen [emoji12][emoji23][emoji23][emoji23] Men det føler jeg er innafor! Jeg har gått flere dager uten aktivitet på skjult forum, så er jeg innom ett par dager hvor det er masse nytt og jeg kommentere langt over 10[emoji12] Tror jeg da jeg teller ikke[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Kan det være aktuelt at de som vi ser har vært aktive den siste tiden/som er aktive frem til en viss dato ikke kan bli utestengt fra skjult gruppe?

Var inne på tråden "hva har skjedd med skjult gruppe" og leste hva dere skrev, og med tanke på hva som har blitt delt av bilder og annet, så fikk jeg et litt annet perspektiv på det hele [emoji15]
Problemet har vært at flere av de som mistet tilgangen nå, også sto i fare for å miste tilgangen i desember - så de jevnt over egentlig har skrevet for få innlegg.

Og hva vil da "aktive" si? For hittil har 10 innlegg per mnd vært det som har blitt betegnet som aktiv.
 
Jeg tenker at 10 innlegg for å beholde tilgang på skjult er absolutt innafor.. Det er ikke et innlegg for dagen en gang..

50 innlegg for å komme inn igjen er kanskje litt strengt. Så kanskje 20/30 innlegg.
 
Enig med at 50 innlegg for å få tilgang igjen er litt voldsomt. Også hvis det hadde vært mulig, og ikke for mye jobb, å få en liten varsel noen dager før man slettes sånn at man slipper karantenetiden unødig og nye 50 innlegg.
Har du noen tanker rundt hvor mange innlegg som er "innafor" (istede for 50 innlegg), for å få tilbake tilgangen? :)
 
Back
Topp