Dere som har kjøpt vogn

Vi endte opp med Emmaljunga Nxt60 etter mye frem og tilbake. Syns kvaliteten var god, bagstørrelsen var bedre enn mange andre og litt moderne men likevel god sportsdel. Eneste grunnen til at vi ikke gikk for Nxt90 var at den var en del tyngre, og større sammenlagt. Jeg har en del trapper opp til huset, så er greit at vognen ikke er for tung :smiley-angelic002
 
Vi gikk for joolz, så og si lik bugaboo bare at den blir enda mindre slått sammen og er hakket lettere [emoji4]
 
Vi kjøpte Emmaljunga Nitro outdoor med citybag på salg i romjula! Den hadde svinghjul, store lufthjul og «vanlig» sportsdel. Vi bor på bygda og har en del grusvei, så sånne bittesmå svinghjul tror jeg ikke hadde vært noe særlig..

Vi kommer til å kjøpe en reisetrille til ferieturer osv til neste år! I år blir det takboks for å få plass til både vogn og bagasje..
 
Vi kjøpte ikke nå, men til forrige! Der har vi en emmaljunga mondial deluxe, med duo s-understell! :) fortsetter med den! Men skulle vi hatt ny hadde det blitt buggabo buffalo! Fantastisk med den lange kalesja!
 
NXT90! Så fornøyd med den der den står og støver ned på babyrommet, håper jeg er like fornøyd når den tas i bruk, hehe!
Årsaker til at valget falt på akkurat den:
- Teleskop og knekk i håndtaket (STOR høydeforskjell på meg og far)
- Totalt sett er vogna liten og lett, men bagen er faktisk like romslig som de store vognene
- Fin og lett sportsdel som kommer med spacer (har sett en del som sier den blir for kort når barnet blir sånn 3 år)
- Vendbar sportsdel (dette som felte argeste konkurrent babyjogger city elite)
- Gode hjul som både kan være svingbare og låses, enkel å manøvrere
- Lett å slå sammen
 
NXT90! Så fornøyd med den der den står og støver ned på babyrommet, håper jeg er like fornøyd når den tas i bruk, hehe!
Årsaker til at valget falt på akkurat den:
- Teleskop og knekk i håndtaket (STOR høydeforskjell på meg og far)
- Totalt sett er vogna liten og lett, men bagen er faktisk like romslig som de store vognene
- Fin og lett sportsdel som kommer med spacer (har sett en del som sier den blir for kort når barnet blir sånn 3 år)
- Vendbar sportsdel (dette som felte argeste konkurrent babyjogger city elite)
- Gode hjul som både kan være svingbare og låses, enkel å manøvrere
- Lett å slå sammen

Den er så fin :Heartred Hvilken farge gikk du for? Jeg prøvde å være fornuftig, men falt sånn for den lysegrå, så ble den i bagdelen, så valgte vi heller sort i sportsdelen siden det vil komme sølete sko og sånt oppi der. Da er det håpløst meg lysegrått :rolleyes:

Skal hente den på lørdag! :wav
 
Har Emmaljunga Mondial Duo etter storebror, og den er perfekt for vår bruk. Litt tung, men av erfaring er det mye lettere å legge babyen i vognen og gå/busse, enn å sette baby i bilsetet, så i bilen, og løfte vognen inn i bilen og kjøre. Mindre stressende også, om babyen elsker vognen men hater bilen [emoji85]
 
NXT90! Så fornøyd med den der den står og støver ned på babyrommet, håper jeg er like fornøyd når den tas i bruk, hehe!
Årsaker til at valget falt på akkurat den:
- Teleskop og knekk i håndtaket (STOR høydeforskjell på meg og far)
- Totalt sett er vogna liten og lett, men bagen er faktisk like romslig som de store vognene
- Fin og lett sportsdel som kommer med spacer (har sett en del som sier den blir for kort når barnet blir sånn 3 år)
- Vendbar sportsdel (dette som felte argeste konkurrent babyjogger city elite)
- Gode hjul som både kan være svingbare og låses, enkel å manøvrere
- Lett å slå sammen

Denne vognen har jeg også kjøpt! Falt også for at det er en nett vogn, men like vel romslig, og at det er teleskop og knekk med tanke på at min mann er nesten to meter. Mye de samme argumentene som du har! Tror vi kommer til å bli strålende fornøyd! Valgt Lounge black fargen :)
 
Vi har ntx90 etter storebror ;) så nå har vi kjøpt til adapter så lillebror og storebror kan bruke samme vogn :happy:
 
Har Bugaboo Cameleon etter førstemann, og har kjøpt en brukt Babyjogger City Mini GT i tillegg. Tenker å bruke buggisen som sovevogn hjemme og i barnehagen etterhvert, og babyjoggeren som hovedvogn.
 
Dere som har kjøpt bugaboo buffalo: kommer dere til å kjøpe en annen stelleveske? Jeg så bare kjapt på den som fulgte med vognen og jeg syntes kanskje ikke den så så bra ut [emoji848] Var liksom bare ett stort rom i vesken om jeg ikke husker helt feil [emoji57]
 
Back
Topp