Ønsker for utfordringer

makko86

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Desemberlykke2017
Hvilke ønsker har akkurat du for utfordringer? Greit å få samlet noen ønsker for laget som vinner :)

Skriv gjerne hvilket lag du er på, så kan lagleder gå inn og se hva de på sitt lag ønsker.
 
Tusenfryd [emoji272]

Jeg trenger å motiveres til å spise sunnere, så "5 om dagen"- utfordring? Og eventuelt en tråd der vi kan dele sunn snacks, oppskrifter og tips..? Og det samme med middager.
 
Rødkløver:
Prøve en sunn ny matrett, husarbeid, danse/trene til en danse/treningsvideo.
 
Solsikke

Blir motivert av skritt! Ellers bør jeg nok utfordres ift frukt og grønt, så ønsker meg det.

Også er jeg litt nysgjerrig på diverse nettreninger, blant annet de som rødkløver snakker om.
 
Last edited:
Jeg kunne tenkt meg at man får poeng for antall minutter man trimmer og mosjonerer. Altså ikke for hvert 30 minutt eller time. Trim 45 min= 45 poeng:)
 
Lag solsikke

Skritt, gjerne 10 000 med ekstra for hver 1000 etter det

Snop

Mosjon

Frukt/grønt
 
Ang vann så hadde det jo vært supert om den var litt mer oppdelt. 1,5 liter er jo bedre enn 2 som jeg først foreslo, men som Sara sier i en annen tråd så skal man drikke etter behov. Vann må jo nødvendigvis ERSTATTE annen drikke, ellers blir det for mye.
 
Legger inn ønske om fritak fra snop på søndag, da det er morsdag!
 
Legger inn ønske om fritak fra snop på søndag, da det er morsdag!
Også synes jeg vi kan spise det med god samvittighet, og at vi ikke skal trenge å trene ekstra for å "få lov". Vi har i alle fall en travel dag i utgangspunktet...
 
Me kan ha snopfri i morgo og treningsfri ein dag :)
 
Synes det var topp med nivådelt challange!
Men kanskje med flere alternativer?
 
  • Liker
Reactions: EJ
..og personlig vil jeg ha noe annet enn yoga snart :p
 
Bare jeg som synes det blir for mye styr med to nivåer og forskjellige poeng og så mye å huske på når jeg skal føre inn? :hilarious: Altså, gjør egentlig ikke noe, men det fører til at jeg ikke gidder å føre inn på challenge :confused: sjelden jeg jobber målrettet med å få poeng på challenge, så må plukke fra listen og føre inn etter hvert, sikkert derfor det blir avansert :oops:
 
Bare jeg som synes det blir for mye styr med to nivåer og forskjellige poeng og så mye å huske på når jeg skal føre inn? :hilarious: Altså, gjør egentlig ikke noe, men det fører til at jeg ikke gidder å føre inn på challenge :confused: sjelden jeg jobber målrettet med å få poeng på challenge, så må plukke fra listen og føre inn etter hvert, sikkert derfor det blir avansert :oops:

Jeg syns det er ekstremt tilfredsstillende å plotte inn poeng. :p Eneste jeg sliter med er å huske hvilke nummer jeg har tatt i challenge, så må memorisere dem før jeg redigerer innlegget. :p Men det er en bagatell.
 
Bare jeg som synes det blir for mye styr med to nivåer og forskjellige poeng og så mye å huske på når jeg skal føre inn? :hilarious: Altså, gjør egentlig ikke noe, men det fører til at jeg ikke gidder å føre inn på challenge :confused: sjelden jeg jobber målrettet med å få poeng på challenge, så må plukke fra listen og føre inn etter hvert, sikkert derfor det blir avansert :oops:

Jeg liker det, men det er absolutt noe å ta med seg videre :)
 
Back
Topp