Skravletråd februar!

God dag [emoji4]
Merker at jeg ikke har spist på 2 dager. Kun litt chips og godis. Mannen skulle gå fra jobb så han er hjemme i 2 tiden [emoji3]

Måtte gå hjem fra jobb å har så dårlig samvittighet..
Men tårene trillet så hadde ikke noe der å gjøre.
Ene halvdelen av ansiktet er jobbet opp og det verker i hele den delen av munnen.
Fortvilet.no
Høres ikke godt ut [emoji17] når har du fått time for å trekke den? God bedring

«Kos» deg med overtid[emoji28]
Noe sånn. Det trengs i alle fall. Nå begynner jeg sånn ca på det jeg skulle i morges.

Skulle bare avstemme en konto først. Vel. Det ble mer føring .ny balanse, nytt resultat et og hatt og litt og ja og ha.

Nå må jeg få betalt regninger så jeg virkelig kan begynne å gjøre det jeg egentlig burde i dag.

Ene halvdelen av ansiktet er jobbet opp og det verker i hele den delen av munnen.
Fortvilet.no
Å hjelpes høres forferdelig ut.
Denne tannen igjen?

Masse god bedring

Time i morgen men er jo ikke vits å trekke når den er like betent som sist de prøvde
Håper jeg får antibiotika så det kan roes litt før trekking
Jeg ville forsøkt å få time en dag eller to før du er ferdig med antibiotikakuren (om du får antibiotika). Jeg slet med betennelse i to visdomstenner , og etter hver kur med antibiotika blusset betennelsen opp igjen i det jeg var ferdig med kuren :dead:

Og takk for stemmen.

Bare to eller tre trekninger igjen. Tre tror jeg .for uke 5,6 og 7

Krysser fingrene, det hadde kommet så godt med.
Men vi må rett og slett se om vi kan finne en form for dugnad som kan fungere i tillegg til det vi har

Krysser virkelig alt jeg har for dere :) Dere trenger uniformer :)

Regner med slikt som dorullsalg, kakebokser, lodd og sånt er gjort eller dekka av andre? Prøvd å søkt til sparebank1 for eksempel? Idrettsfondet eller noe. Vet de her oppe har gitt til mange idrettslag. Der vi bodde før fikk klatreklubben 50.000 til ny vegg. Og de sponser mange ulike :)

Fortvilet.no

God klem til deg [emoji173]️ tannverken?

Back
Topp