Skravletråd februar!

Sitter og lurer på hva temperaturen skal være ute før jeg kan skippe trening med god samvittighet :rolleyes:

Ligger å vurderer om vi skal ta turen inn til legevakten da febernedsettende ikke har så mye virking på lillegutt [emoji17] da må vi ut i kulden og inn i en taxi... han kan ikke ta sånn nurofen heller :/ frister lite å dra ut, men må vi så må vi...

Har du ringt dem, ha sier de?
Ja har ringt [emoji4] feberen gikk jo ned etter en time, men han har sovet litt så når sjekket nå er den oppe på 39,7 og øker igjen... nurofen kommer bare i retur siden han hoster og kaster opp slim :/ ser man kan få det i stikkpiller, men må da til lege først.

Han tok kontakt istad og lekte men nå er han sløv igjen og puster utrolig fort. Han halvsover på puppen.... [emoji173]

Ja har ringt [emoji4] feberen gikk jo ned etter en time, men han har sovet litt så når sjekket nå er den oppe på 39,7 og øker igjen... nurofen kommer bare i retur siden han hoster og kaster opp slim :/ ser man kan få det i stikkpiller, men må da til lege først.

Han tok kontakt istad og lekte men nå er han sløv igjen og puster utrolig fort. Han halvsover på puppen.... [emoji173]
Stakkars liten, da tror jeg at jeg hadde dratt

Back
Topp