Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjalp hvertfallHåper smertestillende gjør susen[emoji173]️
Så deilig daJeg har bakt brød for første gang[emoji1]
Og ellers bare sløvet med gutta[emoji173]️
Sitter og lurer på hva temperaturen skal være ute før jeg kan skippe trening med god samvittighet![]()
Den er -9,4 nå og jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å gå ute i 2,5 timerInnbill deg den er -20[emoji85]
God ettermiddag
Hjemme igjen etter vinterserie, var tidlig oppe i dag og to trøtte gutter med...
Hel kyllling med salat![]()
Sitter og lurer på hva temperaturen skal være ute før jeg kan skippe trening med god samvittighet![]()
Den viser -9,4 kaldeHvor kaldt er det hos dere?[emoji4]
Den viser -9,4 kalde
Jupp det stemmerVinterserie?[emoji4] fotball?
15 minus herDen viser -9,4 kalde
Har du ringt dem, ha sier de?Ligger å vurderer om vi skal ta turen inn til legevakten da febernedsettende ikke har så mye virking på lillegutt [emoji17] da må vi ut i kulden og inn i en taxi... han kan ikke ta sånn nurofen heller :/ frister lite å dra ut, men må vi så må vi...
På -15 ville jeg nok ikke dratt ut for å trene..15 minus her
Ja har ringt [emoji4] feberen gikk jo ned etter en time, men han har sovet litt så når sjekket nå er den oppe på 39,7 og øker igjen... nurofen kommer bare i retur siden han hoster og kaster opp slim :/ ser man kan få det i stikkpiller, men må da til lege først.Har du ringt dem, ha sier de?
Stakkars liten, da tror jeg at jeg hadde drattJa har ringt [emoji4] feberen gikk jo ned etter en time, men han har sovet litt så når sjekket nå er den oppe på 39,7 og øker igjen... nurofen kommer bare i retur siden han hoster og kaster opp slim :/ ser man kan få det i stikkpiller, men må da til lege først.
Han tok kontakt istad og lekte men nå er han sløv igjen og puster utrolig fort. Han halvsover på puppen.... [emoji173]
Den er -9,4 nå og jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å gå ute i 2,5 timer![]()
Nam, så godt[emoji1]