Nedtelling til OUL ⭐️

Oi, fått innkalling til oul allerede! Og legen sendte henvisning i dag! 13. Mars [emoji173]️ 43 dager til [emoji173]️

De pleier være raske i Bergen :)
 
Ja, sikkert fordi vi får svar elektronisk på helsenorge.no også :) Klager ikke på det ;)
Noen som har det. ;) Så fancy løsninger har ikke vi på andre siden av haugen. :p
 
Jeg venter utålmodig på svar fra sykehuset.
 
4 uker 5 dager
 
Jeg venter utålmodig på svar fra sykehuset.
Fikk brev fra Oslo universitetssykehus i dag, var hos legen hvor hun skrev søknad om fødeplass på mandag i forrige uke. Det tok altså 9 dager. Husker ikke hvor du skulle føde, men du bor vel også i Oslo..?
 
Fikk brev fra Oslo universitetssykehus i dag, var hos legen hvor hun skrev søknad om fødeplass på mandag i forrige uke. Det tok altså 9 dager. Husker ikke hvor du skulle føde, men du bor vel også i Oslo..?
Jeg sendte søknad for 13 dager siden. Ahus
 
Ok, da er det jo ikke samme sykehus, men svaret burde jo være rett rundt hjørnet uansett...
Det er jo mest sannsynlig at jeg får plass, så trenger egentlig ikke være utålmodig. Hadde vært noe annet om jeg søkte Rikshospitalet
 
6 uker igjen.

Hvilken svangerskapsuke har dere andre fått time til ultralyd i? Jeg er i uke 20 når den skal tas, men i den generelle informasjonen som fulgte med innkallingen stod det at undersøkelsen skal foregå omtrent i uke 18. Er som vanlig mange som skal føde i sommer slik at de ikke klarer å få det til akkurat i uke 18...
 
6 uker igjen.

Hvilken svangerskapsuke har dere andre fått time til ultralyd i? Jeg er i uke 20 når den skal tas, men i den generelle informasjonen som fulgte med innkallingen stod det at undersøkelsen skal foregå omtrent i uke 18. Er som vanlig mange som skal føde i sommer slik at de ikke klarer å få det til akkurat i uke 18...

Er vanlig mellom uke 18 - 20.

Jeg har fått tidlig, så er da i uke 18 :)
 
Back
Topp