Nedtelling til neste svangerskapskontroll

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Når skal du på neste kontroll? [emoji173]️[emoji1405][emoji1348][emoji1462]
 
Jeg skal til fastlegen i morgen for første offisielle kontroll med blodprøver og urinprøve å det hele.
 
Neste kontroll er 27.februar, hos jordmor :)
Eller, skal på ul på fredag, men det er jo ikke kontroll.
 
Last edited:
Fastlegen imorgen, men for videre sykemelding. Ellers er vel første svangerskapskontroll jeg skal på neste gang OUL 3 mars :)
 
5. februar:) Første svangerskapskontroll med prøver og alt:)
 
Første svangerskapskontroll i morgen hos fastlegen :)
 
Skal til lege enten 12/2 eller 12/3. Har skrevet ned en dato så stod det en annen dato på lappen jeg fikk med. Må ringe å sjekke opp.

Skal til jordmor den 18/2.
 
Neste kontroll som jeg vet om om 12 uker og 40 minutter, men blir forhåpentligvis en OUL før det:)
 
Skal om 4 timer og 45 minutter til fastlege. Skal ha med første urinprøve og tipper hun tar blodtrykk og blodprosent. Kanskje den første store blodprøven også, siden jeg akkurat bikket 12 uker.
 
Det morsomme med blodprøvene som skal tas uke 12 er at det testes mye av det samme som måtte tas før prøverør. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har endret status verken på HIV eller vannkopper de siste 4 mnd:D
 
Det morsomme med blodprøvene som skal tas uke 12 er at det testes mye av det samme som måtte tas før prøverør. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har endret status verken på HIV eller vannkopper de siste 4 mnd:D
Like morsomt at man testes for blodtype ved hvert svangerskap. Som om det forandrer seg. :p
 
Back
Topp