Mammas lykke
Betatt av forumet
God dag [emoji5] her startet dagen brått.. nå skal vi snart hente N i bhg [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper der.Håper dere finner en løsning på turen! [emoji1360]
Nei våga ikke. Tror jeg hadde slukna og aldri våkna da [emoji23] Så så litt tv før jeg dusja og reiste avgårde.Uff! Ble det dupp?
Håper der.
Problemet med endret avreise er at der fort kræsjer med speideren som skal dra uken etter og noen er med begge steder.
Hmm. Ikke lett. Vi har allerede satset på aå tidlig avreise at de må bes fri siste skoledag så tidligere enn det går nesten ikke...
Nei våga ikke. Tror jeg hadde slukna og aldri våkna da [emoji23] Så så litt tv før jeg dusja og reiste avgårde.![]()
Ikke lett neiSkal ikke være lett [emoji85]
Imponert.God kveld alle sammen
Lille U kan regne
Satt og lagde matpakker i morges.
1 til eldsten, 1 til frøkna og 2 til han.
Ser på han og sier, se, en matpakke til L, en til l og 2 til U.
Hvor mange er det da (det siste som en spøk)
Han tar opp fingrene sine og tar opp en finger, en til og så to, ser på meg og sier fire og smiler
Flinke gutten min
Uff nei. Måtte til byen til revmatalogen. Og etter det slukna jeg på sofaen i 40 min. Istedenfor fiskebolle middag ble det grandiosa da. Hodepinen var på plass også så [emoji23] Men unger er henta fra speider og kveldsmat spises nå. Så da er det snart i seng med de og slappe av for meg[emoji85][emoji85]
Sånne dager er slitsomme [emoji85] fikk du litt mer energi utover dagen? [emoji5]
Han blir 3 i marsImponert.
Han er jo ikke så mye eldre enn min yngste. Og hun er langt unna å regne. Hennes svar ville nok vært "min!! "
Ja, mi blir jo ikke før i desember da. Samme år, men et svangerskap mellom demHan blir 3 i mars![]()
Joho..
Mandager skal liksom være den dagen i uken hvor jeg skal kunne slappe av, og først nå får jeg lov til å sitte ned
Det kommer veldig fort, men her var de andre også veldig tidlig ute med å forstå tallJa, mi blir jo ikke før i desember da. Samme år, men et svangerskap mellom dem
God morgen!
Hva skal dere idag? Selv skal jeg på jobb 10-19 [emoji85]
God morgen
Brått fant jeg ut at obs, eldste trengte skøyter i dag, oi trenger ditten, trenger datten.Hva var du opptatt med??[emoji4]
God morgen
Trøtt! Jeg har en del rydding som skulle ha vært gjort, men tviler på at så mye av det blir gjort![]()
Derfor pleier jeg å hente og levere når noen er hos mamma.
I går ble mannen rett og slett bare hjemme med henne. Ikke i form noen av dem så de koste seg på sofaen sammen ;-)
I dag er snuppa i bhg. Og mannen jobber hjemmefra. Og jeg skal hjem til middag. Før korps.