Juhuu, vi har vært på middag hos svigers og de har kjøpt en Emmaljung vogn til osssååå flott! Det blir stas når babyen kommer og vi kan ut og trille
![]()
Åååhh...så snille de er[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhuu, vi har vært på middag hos svigers og de har kjøpt en Emmaljung vogn til osssååå flott! Det blir stas når babyen kommer og vi kan ut og trille
![]()
Derfor pleier jeg å hente og levere når noen er hos mamma.Aha, skjønner[emoji4]
Så herlig!Juhuu, vi har vært på middag hos svigers og de har kjøpt en Emmaljung vogn til osssååå flott! Det blir stas når babyen kommer og vi kan ut og trille
![]()
Prøv å hvil litt! [emoji171]God morgen
Trøtt! Jeg har en del rydding som skulle ha vært gjort, men tviler på at så mye av det blir gjort![]()
God morgen [emoji4]God morgen
På grunn av jobbreiser og sykdom klarte jeg for første gang på over en uke å få meg en ordentlig trenings tur.
Det var fryktelig deilig![]()
La plutselig merke til at trekkene til puta og dyna mi hører sammen. Det er ikke ofte det skjer, her går vi for en tilfeldig blanding ^^
Var nesten ferdig med en lue i kveld da Lillejenta våknet. Sånn kan det gå.
![]()
Idag ville lillesøster vise seg på 3D ultralyd [emoji173]️
Ligner sin storesøster og pappa [emoji85]
Gleder meg til freddan
Jeg får ikkr akkurat krampe, men liker helst at de hører sammen.Hehe...her hører det alltid sammen[emoji28] ellers får jeg krampe!
Guttungen var tilbake i barnehagen i går og begge er i dagHåper de er bedre nå[emoji4]
Skulle ha gjort det, ble ikke så mye søvn i natt for Lillejenta bestemte at nattetid er leketid ^^Prøv å hvil litt! [emoji171]
Hehe...her hører det alltid sammen[emoji28] ellers får jeg krampe!
Jentekveld med 7 venninnerHva skjer da?[emoji2]
Så hyggelig [emoji171][emoji171] Og litt slitsomt når disse små skal leke på natt [emoji85] Legge seg tidlig ja. Det sier jeg hver kveld. Legger meg med junior 19, og våkner 22 og etter det vet du jo hva jeg driver med [emoji23]Skulle ha gjort det, ble ikke så mye søvn i natt for Lillejenta bestemte at nattetid er leketid ^^
Endte opp med å dra på shopping med svigers, og det var veldig koselig
I kveld skal jeg legge meg tidlig!..... kanskje![]()
Så hyggelig [emoji171][emoji171] Og litt slitsomt når disse små skal leke på natt [emoji85] Legge seg tidlig ja. Det sier jeg hver kveld. Legger meg med junior 19, og våkner 22 og etter det vet du jo hva jeg driver med [emoji23]

Jobb til kl 17
Å så pers møte egentlig
Skal til revmatalog. Og er nå så trøtt jeg føler jeg faller om. Men skal ikke være der før 1330. Så kan ta en dupp om jeg vil først da. Men må til byen. Så kan ikke drøye det for lenge gitt
God morgengod vakt. Jobber med? Må vaske og rydde
God morgen
Jeg er på jobb. Men skal hjem til middag og så skal jeg følge guttungen på korps etter middag (1730) og siden jeg er i styret antakelig snakke litt siden vi sist fikk høre at muligens får vi ikke bussen med på båten til Danmark og da henger turen i en tynn tråd, evt endre avreisetid om det hjelper