Skravletråd Januar

Aha, skjønner[emoji4]
Derfor pleier jeg å hente og levere når noen er hos mamma.

I går ble mannen rett og slett bare hjemme med henne. Ikke i form noen av dem så de koste seg på sofaen sammen ;-)

I dag er snuppa i bhg. Og mannen jobber hjemmefra. Og jeg skal hjem til middag. Før korps.

La plutselig merke til at trekkene til puta og dyna mi hører sammen. Det er ikke ofte det skjer, her går vi for en tilfeldig blanding ^^
Var nesten ferdig med en lue i kveld da Lillejenta våknet. Sånn kan det gå.

Hehe...her hører det alltid sammen[emoji28] ellers får jeg krampe!

6bb63229265b0dd9820cd3c0e4db9079.heic

Idag ville lillesøster vise seg på 3D ultralyd [emoji173]️
Ligner sin storesøster og pappa [emoji85]

Så herlig[emoji173]️

Jeg får ikkr akkurat krampe, men liker helst at de hører sammen.

På gjestesenga må de høre sammen, for ellers får vi stadig mer sengetøy av svigermor som tror at mismatch skyldes manko. Mens det rett skyldes kaos fordi vi har så mye ;-)

Haha, da skal jeg ikke vise deg bilde var senga vår ^^ 3 dyner, alle i forskjellige størrelser og med forskjellige trekk, og 2 puter med trekk som ikke matcher noen av dynene ^^

Skulle ha gjort det, ble ikke så mye søvn i natt for Lillejenta bestemte at nattetid er leketid ^^
Endte opp med å dra på shopping med svigers, og det var veldig koselig :)
I kveld skal jeg legge meg tidlig!..... kanskje :P
Så hyggelig [emoji171][emoji171] Og litt slitsomt når disse små skal leke på natt [emoji85] Legge seg tidlig ja. Det sier jeg hver kveld. Legger meg med junior 19, og våkner 22 og etter det vet du jo hva jeg driver med [emoji23]

Så hyggelig [emoji171][emoji171] Og litt slitsomt når disse små skal leke på natt [emoji85] Legge seg tidlig ja. Det sier jeg hver kveld. Legger meg med junior 19, og våkner 22 og etter det vet du jo hva jeg driver med [emoji23]

Det kalles prioritering det du gjør, jeg støtter den :hilarious:

Skal til revmatalog. Og er nå så trøtt jeg føler jeg faller om. Men skal ikke være der før 1330. Så kan ta en dupp om jeg vil først da. Men må til byen. Så kan ikke drøye det for lenge gitt

Uff! Ble det dupp?

God morgen

Jeg er på jobb. Men skal hjem til middag og så skal jeg følge guttungen på korps etter middag (1730) og siden jeg er i styret antakelig snakke litt siden vi sist fikk høre at muligens får vi ikke bussen med på båten til Danmark og da henger turen i en tynn tråd, evt endre avreisetid om det hjelper

Håper dere finner en løsning på turen! [emoji1360]

Back
Topp