Tul i dag å ikkje heilt det svaret jeg håpte på..

Jeg opplevde det samme som deg- ble noen harde dager, og netter med lite søvn og mye hormoner... men var henvist til ny TUL nesten to uker etter. Der var det liv å fikk beskjed om at det var ca 8-2 Så kunne da umulig ha vært 5-5 uken før Lykke til❤️
 
Hvordan går det med meg? Har du vært på ny ul, eller hos fastlegen din og fått sjekket opp i saker og ting? :Heartred
 
Hvordan går det med meg? Har du vært på ny ul, eller hos fastlegen din og fått sjekket opp i saker og ting? :Heartred

Takk som spør :)
skal til lege å be om henvisning til ultralyd på sykehuset på fredag :) Går fint, men er livredd for å tenke for positivt fare for å bli fryktelig skuffa.
Ser mange tenker det bare er å prøve igjen, men her har det tatt lang tid å bli gravid siden første så det stresser meg litt.
Men føler meg også heldig som kan bli gravid [emoji173]️
Har flere tegn på at alt er som det skal mtp symptomer på graviditet. Rare drømmer, oppblåst, murringer, trøtt, HORMONELL og vonde og tunge pupper [emoji28]

Nei, dette SKAL gå veien!
 
Takk som spør :)
skal til lege å be om henvisning til ultralyd på sykehuset på fredag :) Går fint, men er livredd for å tenke for positivt fare for å bli fryktelig skuffa.
Ser mange tenker det bare er å prøve igjen, men her har det tatt lang tid å bli gravid siden første så det stresser meg litt.
Men føler meg også heldig som kan bli gravid [emoji173]️
Har flere tegn på at alt er som det skal mtp symptomer på graviditet. Rare drømmer, oppblåst, murringer, trøtt, HORMONELL og vonde og tunge pupper [emoji28]

Nei, dette SKAL gå veien!

Krysser fingrene for dere altså! Samme symptomer som meg da, bortsett fra at jeg ikke er så hormonell (ikke spør samboeren min, han mener nok noe annet!). Det går nok bra, skal du se :Heartred
 
Hei igjen :) eg ville bare stikke innom å snoke litt [emoji5] Hadde MA i begynnelsen av november, men er nå gravid 7 + 2 igjen så satser på baby i september :) lykke til videre :)

Så flott at du har blitt gravid igjen:) Denne gangen går det bra! Lykke til:)
 
Hei igjen :) eg ville bare stikke innom å snoke litt [emoji5] Hadde MA i begynnelsen av november, men er nå gravid 7 + 2 igjen så satser på baby i september :) lykke til videre :)

Så fint at du var en av dem som ble raskt gravid igjen etter abort. Ønsker deg et fint svangerskap, gratulerer så mye!
 
Så godt å lese at det går bra med deg og nå satser vi virkelig på baby i september! Gratulerer med lykkeliten i magen :Heartred
 
Back
Topp