Babyklister

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
hvor mange dage før innsett kan det være lurt og begynne med babyklister?
Jeg håper og få innsett neste uke en gang..

Står på nettsiden jeg kjøpte fra at det anbefales å starte ca en uke før uttak! Så om du har innsett til uka så ville jeg starta nå![emoji5]

Da er det jo bare og starte da :)

Der kom du meg i forkjøpet. Mottok babyklister i posten i dag! Da vet jeg også :happy:

Ja jeg og fikk i posten i dag [emoji4][emoji1376]
Jeg starter i morgen tidlig da tenkte jeg

Så da kan vi bare starte [emoji1]

Ja jeg og fikk i posten i dag [emoji4][emoji1376]
Jeg starter i morgen tidlig da tenkte jeg

Så da kan vi bare starte [emoji1]

Lang tid tok det før du mottok? Og fra hvilken nettside?[emoji4][emoji4]

Noen som vet om man kan kjøpe det i Danmark i butikk eller apotek? Aldri testet det før, men verdt et forsøk[emoji4]

Jeg tror jeg begynte en fredag og hadde uttak mandag. Ut fra testene jeg har tatr de siste dagene virker det som at det har gått bra

Noen som vet om man kan kjøpe det i Danmark i butikk eller apotek? Aldri testet det før, men verdt et forsøk[emoji4]
Ja det tror jeg man får kjøpt i helse kost butikker, siden man får kjøpt det i sånn helsekost butikk på nett

Ok, takk[emoji4] Jeg skal til Danmark om noen uker. Får håpe det passer fint med forsøket. Tar man det bare etter innsett?
Jeg har innsett om en uke og jeg har begynt ;)

Ok, takk[emoji4] Jeg skal til Danmark om noen uker. Får håpe det passer fint med forsøket. Tar man det bare etter innsett?
Må gjerne gi en lyd om det ikke er lenge Til du skal, for vi skal ned i slutten av april .. er jo en stund til enda da.. :p

Dere som bruker babyklister, det står jo 10 dråper i ett glass vann ,3 ganger om dagen.....
Er det dette dere bruker?

Syns bare det ser ut som ingen ting :wacky:
Ser jo veldig lite ut om man feks tar dette først oppi glasset

Dere som bruker babyklister, det står jo 10 dråper i ett glass vann ,3 ganger om dagen.....
Er det dette dere bruker?

Syns bare det ser ut som ingen ting :wacky:
Ser jo veldig lite ut om man feks tar dette først oppi glasset
tar alltid vannet oppi først og så drypper 10 dråper.
Lar du det stå litt smaker du at det definitivt er nok.

Back
Topp