Hvilken film ser dere?[emoji4]Alene med barna. Ser film med minste [emoji5] eldste var trøtt og sovnet for en time siden. Hun våkner nok etterpå [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film ser dere?[emoji4]Alene med barna. Ser film med minste [emoji5] eldste var trøtt og sovnet for en time siden. Hun våkner nok etterpå [emoji85]
Scooby doo [emoji4] mannen er på guttekveld, så må ha litt kos vi også [emoji4]Hvilken film ser dere?[emoji4]
Samme som her det. Bare legging av 2 barnSånn, alene hjemme til ti sånn ca.
Inkl legging av tre barn.
Problemet er at å legge yngste tar...vel. De store må gjøre mye selvSamme som her det. Bare legging av 2 barn
Spent på hvordan det blir her ettersom eldste sovnet halv 6 [emoji85] hun sover enda, men fikk ikke i seg middag før hun sovnet [emoji50]Problemet er at å legge yngste tar...vel. De store må gjøre mye selv
Her var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Hva driver alle med??[emoji85]
Snakk om å være bortreist ^^
Her var det jammen stille idag?![emoji15]
BØØØØØ!
Hva driver alle med??[emoji85]
Hihi noe jeg kunne finnet på å gjort.
Og vent... det har jeg. Glemte den til dagen etter på benken [emoji23][emoji849] en helt full boks

Hadde du ikke en side på FB og? Følger deg på insta nå [emoji4]
Alene med barna. Ser film med minste [emoji5] eldste var trøtt og sovnet for en time siden. Hun våkner nok etterpå [emoji85]
Sånn, alene hjemme til ti sånn ca.
Inkl legging av tre barn.
Haha ^^ Den har min mann gjort og. Det ble ikke populært.....![]()
Du hadde noe annet før hadde du ikke? [emoji4] skulle bare mangle [emoji3]Ikke som Ruli iallefall![]()
Takk for følge da![]()
Jeg begynte å gråte. For jeg var gravid og sovna fra isen jeg hadde gleda meg sånn tilden skulle jo bare tine fem minutter
Hvilken film så dere?Alene med barna. Ser film med minste [emoji5] eldste var trøtt og sovnet for en time siden. Hun våkner nok etterpå [emoji85]
Håper det går bra [emoji4]Her holder jeg på med legging av eldste. Mens mannen prøver å få yngste til å sovne i armene![]()
Scooby doo [emoji4]Hvilken film så dere?