Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Gledelig overraskelse. :) pga at jeg jeg ikke hadde gått på p piller på 4 år trudde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, vi hadde egentlig aldri prøvd heller, bare tenkt at om det skjer så skjer det, selv om jeg heletiden kanskje har ønsket dette mer en samboeren. Vi var rolig på sex fronten, så det at jeg plutselig var gravid av den ene gangen på x antall uker vart et lite sjokk, men gikk fort over til glede. :)
 
Planlagt. Gravid ved prøverørsforsøk. [emoji4]
 
Overraskelse [emoji847]
 
For oss var det en overraskelse:happy8
Tror vi var ganske paffe begge to til å begynne med. Det var ikke planlagt å få barn nå, da vi begge var enige om å vente til jeg var ferdig med studie og hadde rukket å jobbe litt. Jeg gikk på pilla og glemte den aldri av. Så det kom som litt av en overraskelse for oss.
Fra før av har vi 3 barn til sammen og venter nå vårt første felles barn.:wav Alle hjerter gleder seg :Heartred
 
Veldig planlagt siden hun har havnet i magen ved hjelp av donor og assistert befruktning [emoji85]
 
Planlagt, men ble likevel gledelig overrasket over å bli gravid på første forsøk :)
 
Planlagt, og etterlengtet etter SA tidligere i år.
 
Begge deler. Planlagt i den forstand at vi prøvde på å bli gravid. Overraskelse fordi vi ikke blir lett gravid og dermed ikke godt å planlegge, men vi må ta det når det kommer.
 
Er det lov å si at det var en planlagt, sjokkerende overraskelse? Jeg hadde forberedt meg litt for godt på at dette skulle ta tid - og hadde jeg visst hvor fort det gikk hadde jeg nok kanskje holdt på p-pillene litt til. Men nå har jeg vendt meg til tanken og begynt å glede meg (mannen har vært i eksase siden dag to.. måtte bare slutte å si "Kødder du?" først ;-) ), så det er nok en psykisk grunn også til at man går gravid i ni måneder ;-)
 
Planlagt overraskelse på en måte. Trodde ikke det skulle klaffe på første forsøk, spesielt ikke siden vi la inn «aksjer» kun en gang den måneden og det var flere dager før forventet eggløsning [emoji28] Men gledelig, det var det! [emoji3]
 
Veldig uplanlagt, men hjertelig velkommen[emoji170]
Veldig ny følelse for en kontrollfrik som meg hvor de to første er planlagt på detaljnivå...[emoji28][emoji28]
Må vel få meg noen gråsoner også nå da
 
Den var på en måte planlagt. Vi ble enige om å slutte på prevensjon og ta det som det kom. Det satt ved andre eggløsning [emoji4]
 
Planlagt, men skjedde litt spontant så har brukt litt tid på å vende meg til tanken på at jeg faktisk er gravid igjen ;)
 
Back
Topp