Fregnefantens vei til å bli mamma

21+5

Har de siste dagene hatt veldig tynn utflod som i går tok seg såpass opp at jeg ble bekymret. Ringte føden for å høre og fikk beskjed om at jeg må ringe fastlegen i morgen (idag) og få en hastetime, men at det sannsynligvis bare er veldig tynn utflod.
Har store problemer med å sovne nå, tankene kjører på fullt..
 
21+5

Har de siste dagene hatt veldig tynn utflod som i går tok seg såpass opp at jeg ble bekymret. Ringte føden for å høre og fikk beskjed om at jeg må ringe fastlegen i morgen (idag) og få en hastetime, men at det sannsynligvis bare er veldig tynn utflod.
Har store problemer med å sovne nå, tankene kjører på fullt..
Lykke til i dag, satser på at det ufarlig utflod[emoji173] [emoji256]
 
Hadde det selv når jeg var like langt som deg, pluss minus. Visste ikke helt hva jeg skulle tro, om jeg lakk fostervann/tisset på meg/utflod. Hørte flere hadde veldig utvannet utflod og luktmessig :wtf: stemte det ikke med de andre to tingene, så da ble det med det. Var bare til og fra par uker mener jeg å huske. Bra du får deg en sjekk i dag, håper alt er i skjønneste orden - lykke til, må få høre hvordan det gikk. :)
 
Hadde det selv når jeg var like langt som deg, pluss minus. Visste ikke helt hva jeg skulle tro, om jeg lakk fostervann/tisset på meg/utflod. Hørte flere hadde veldig utvannet utflod og luktmessig :wtf: stemte det ikke med de andre to tingene, så da ble det med det. Var bare til og fra par uker mener jeg å huske. Bra du får deg en sjekk i dag, håper alt er i skjønneste orden - lykke til, må få høre hvordan det gikk. :)
Tusen takk for betryggende svar [emoji173]
Fikk sjekket bt, blodprøve, urinprøve og doppler; og alt var som det skal være [emoji4] legen var ikke bekymret, men dobbeltsjekket med en annen lege for sikkerhets skyld da hun ikke var 100% sikker [emoji4] har klart å senke skuldrene etter legetimen, følte jeg ble tatt alvorlig og sjekket grundig!
 
Tusen takk for betryggende svar [emoji173]
Fikk sjekket bt, blodprøve, urinprøve og doppler; og alt var som det skal være [emoji4] legen var ikke bekymret, men dobbeltsjekket med en annen lege for sikkerhets skyld da hun ikke var 100% sikker [emoji4] har klart å senke skuldrene etter legetimen, følte jeg ble tatt alvorlig og sjekket grundig!
Godt å høre[emoji173] [emoji7] nå senk skuldrene og nyt adventstiden[emoji4]
 
Skal prøve mitt beste [emoji7][emoji173] hvordan går det med deg?
Næsj, takk som spør kjære deg. Fikk positiv digital gt på en og dagen etter, på helt feil sted i syklusen(midt i el). Men ante ugler i mosen da strimmeltestene ikke ga samme utslaget og fikk negative blidprøver. Lege like rådvill som meg, venter på gyn time etter jul.
Nå er det testetid, tr ventes søndag og tviler ikke på at den velger å komme. Er blir det null aktiv prøving etter denne pp før utredningen. Er sliten, snart ferdig med på 16 nå, uten å være nærmere noe baby. Men det blir vel vår tur håper jeg [emoji4]
 
Næsj, takk som spør kjære deg. Fikk positiv digital gt på en og dagen etter, på helt feil sted i syklusen(midt i el). Men ante ugler i mosen da strimmeltestene ikke ga samme utslaget og fikk negative blidprøver. Lege like rådvill som meg, venter på gyn time etter jul.
Nå er det testetid, tr ventes søndag og tviler ikke på at den velger å komme. Er blir det null aktiv prøving etter denne pp før utredningen. Er sliten, snart ferdig med på 16 nå, uten å være nærmere noe baby. Men det blir vel vår tur håper jeg [emoji4]
Så rart!! Håper jo at kroppen har spilt deg et puss og at det sitter en spire [emoji173][emoji173]
Skjønner det, man klarer aldri helt å forberede seg på hvor vanskelig prøveperioden blir.. skal krysse det jeg har å krysse og sender masse babystøv [emoji8] nå er det deres tur!!
 
20+6

Småen har funnet blæren min nå [emoji85][emoji85] han har hatt det kjempegøy i hele dag med å sparke og slå på den, så det har blitt mange doturer [emoji23]
 
Så rart!! Håper jo at kroppen har spilt deg et puss og at det sitter en spire [emoji173][emoji173]
Skjønner det, man klarer aldri helt å forberede seg på hvor vanskelig prøveperioden blir.. skal krysse det jeg har å krysse og sender masse babystøv [emoji8] nå er det deres tur!!
Takk takk, blir vår tur. Må bare ha litt tålmodighet[emoji4]
 
20+6

Småen har funnet blæren min nå [emoji85][emoji85] han har hatt det kjempegøy i hele dag med å sparke og slå på den, så det har blitt mange doturer [emoji23]
Herlig, er gøy å følge deg og lillemann[emoji1] [emoji173]
 
20+6

Småen har funnet blæren min nå [emoji85][emoji85] han har hatt det kjempegøy i hele dag med å sparke og slå på den, så det har blitt mange doturer [emoji23]
Har heldigvis sluppet dette enda [emoji16] har hatt 1 spark om gangen men ikke noe mer enn det [emoji4]
 
23+3[emoji170] under 4 mnd til termin nå! [emoji1]

Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april

Vektendring: usikker, har ikke vært på vekta denne uken [emoji4]

Cravings: næh, ikke noe jeg må ha nå. Men er så mye godt i julen at det gjerne er derfor [emoji12]

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Sliten, det tar på med jul [emoji85] hatt en del kynnere og begynner litt å kjenne at bekkenet ikke liker seg så godt.

Kjenner liv: Masse liv hver dag [emoji4] her om dagen var det såpass livlig om morgenen at jeg kunne tydelig se bevegelser utenpå magen [emoji7]

f9094781d12150d6609ff9a1eb2cd616.jpg


Bilde tatt 23+1. Begynner å bli stor nå [emoji28]
 
God jul :)
 
24+4[emoji4]

Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april

Vektendring: -0,6kg. Snart tilbake på startvekt!

Cravings: Søtt [emoji85]

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Ganske bra [emoji4] blir veldig fort sulten, det begynner å bli tungt å ta opp ting fra gulvet og er mye trøtt.

Kjenner liv: Mye liv, herlig følelse [emoji7] han begynner å bli sterk nå, merker sparkene godt!

721914fdaac357a71a4a1679bd81f33a.jpg

Bildet ble tatt 24+3.
 
26+0[emoji170]
Begynner å glede meg stort til april, håper bare tiden flyr nå, for jeg er klar for å møte vidunderet vårt [emoji7] har begynt å klargjøre soverommet hans nå, selvom han skal sove hos oss de første månedene. Denne uken tenker jeg at vi blir ferdig med alle de store tingene til småen, skal bli godt å få det i hus [emoji4]

Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april

Vektendring: +1kg [emoji85]

Cravings: Fortsatt søtsaker [emoji21] prøver å begrense det da.

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Sliter en del med smerter i høyre hofte, og litt vondt mellom beina og nedover innsiden av lårene, så tipper på at det er noe bekkenplager på gang [emoji85] ellers er formen ganske bra, har mye overskudd (som jeg ikke kan gjøre så mye med da det er vondt å bevege meg), så er litt frustrert..
Har også mye kynnere hver dag, og får oftere og oftere halsbrann. Samt en del voksesmerter i livmoren, og sammen med kynnere blir det nok til å gjøre meg nervøs innimellom [emoji85]

Kjenner liv: Hver dag [emoji7] begynner å bli kjent med døgnrytmen hans nå, så vet når jeg skal kjenne etter [emoji4]
 
Last edited:
Back
Topp