Bugaboo buffalo

Vi har kjøpt denne. Vi synes vogna virker kjempebra!..bortsett fra én ting vi oppdaget etter vi hadde kjøpt. Savner muligheten til å slå opp ryggen litt i baggen (slik man kan gjøre på f.eks. Emmaljunga) slik at lillemann etterhvert kan sitte opp litt med ryggen og kikke ut om han blir utålmodig på trilletur.
 
Vi har kjøpt denne. Vi synes vogna virker kjempebra!..bortsett fra én ting vi oppdaget etter vi hadde kjøpt. Savner muligheten til å slå opp ryggen litt i baggen (slik man kan gjøre på f.eks. Emmaljunga) slik at lillemann etterhvert kan sitte opp litt med ryggen og kikke ut om han blir utålmodig på trilletur.

Åja, det har jeg faktisk ikke tenkt på [emoji15]
 
Vi var innom barnas hus på tirsdag, skulle egentlig bare kikke men endte opp med å bli vist både forskjellige vogner og bilstoler [emoji23] vi falt helt for bugaboo buffalo. Vi har hatt emmaljunga (vært veldig fornøyde), men de er store og tunge og det går ikke nå når vi annenhver helg vil være fire barn [emoji28]
Men bugaboo buffaloen hadde store og gode hjul, bagdelen og sittedelen var blitt større enn før så det var god plass, den blir liten når den slås sammen og som de andre skriver så kan kalesjen dras helt ned noe som vil være supert spesielt på sommeren! Det var også den de anbefalte for de som er vant til emmaljunga med tanke på trillekomfort [emoji4] noe forskjell vil det være selvfølgelig, men den virker veldig god [emoji4]
Også et pluss at det er utrolig enkelt å ta av bagdelen og sittedelen [emoji4]

Emmaljunga sin NXT90/NXT90F er vel ikke stor og tung...? Har så lyst på den :joyful:
 
Emmaljunga sin NXT90/NXT90F er vel ikke stor og tung...? Har så lyst på den :joyful:

Vet den er mindre enn de jeg har vært vant til hvertfall, men akkurat den emmaljungaen vet jeg ikke så mye om [emoji4] emmaljunga har pleid å ha veldig tunge understell, men nå er det 8 år siden jeg kjøpte vogn sist så de nyeste vognene vet jeg lite om [emoji12] men siden vi blir 6 personer annenhver helg, og jeg trenger en vogn som både tar ganske liten plass, er lett å løfte og enkel å slå sammen ble vi anbefalt bugaboo istedenfor [emoji4] et av kravene mine var at bagen skulle være litt størrelse på også, jeg vet ikke hvordan bagen er på NXT90 men mulig den er hakket mindre? City cross som er hakket mindre enn mondial feks, hadde liten bag når jeg kjøpte vogn sist. Men selv city cross som skulle være en enkel og lettere vogn var egentlig tung for 8 år siden [emoji28]
 
Har både bugaboo buffalo og donkey og kunne aldri tenkt meg å bytte dei ut! [emoji6][emoji177][emoji322]

Fantastisk god vogn!
 
Er det bare meg, eller ser bugaboo buffalo veldig lav ut? Det ser liksom ut som selve bagdelen ligger veldig lavt, og der ser litt corny ut syns jeg [emoji4] jeg syns ellers at den ser fresh ut, og jeg at søsteren min er veldig fornøyd med sin.
 
Sniker fra juni, selv om det med planlagt KS nok blir maibaby.
Jeg kontaktet barnas hus i dag ang leveringstid på bugaboo buffalo og de kunne fortelle at det var få igjen på lageret til bugaboo og at de ikke visste hva som kom til å skje videre med vognen. Er det noen andre som har fått den beskjeden? Eller vet noe mer?
 
Sniker fra juni, selv om det med planlagt KS nok blir maibaby.
Jeg kontaktet barnas hus i dag ang leveringstid på bugaboo buffalo og de kunne fortelle at det var få igjen på lageret til bugaboo og at de ikke visste hva som kom til å skje videre med vognen. Er det noen andre som har fått den beskjeden? Eller vet noe mer?

Har nettopp oppdaget at alle nettbutikker ser ut til å være utsolgt i sort [emoji849] før jul var den "overalt" på nett.
 
Har nettopp oppdaget at alle nettbutikker ser ut til å være utsolgt i sort [emoji849] før jul var den "overalt" på nett.

[emoji33] får litt panikk her, jeg har jo helt forelska meg i den vogna! Er ikke det en veldig populær vogn da? De kan jo ikke bare slutte å selge/produsere den? [emoji87][emoji85]
 
[emoji33] får litt panikk her, jeg har jo helt forelska meg i den vogna! Er ikke det en veldig populær vogn da? De kan jo ikke bare slutte å selge/produsere den? [emoji87][emoji85]

Må si jeg synes det er sykt rart hvis de plutselig stopper produksjonen av en så populær vogn [emoji47][emoji47][emoji47] sitter med samme panikk selv her [emoji28] hva er alternativet da liksom... [emoji849][emoji111]️
 
Er det bare meg, eller ser bugaboo buffalo veldig lav ut? Det ser liksom ut som selve bagdelen ligger veldig lavt, og der ser litt corny ut syns jeg [emoji4] jeg syns ellers at den ser fresh ut, og jeg at søsteren min er veldig fornøyd med sin.

Ja, den er litt lav og det gjør at det er litt vanskelig å komme til kurven under. Skulle ønske at den var høyere. Men dette blir bedre da man bytter til sittedelen.
 
Sniker fra januar. Her er ting jeg ikke liker med vognen: bagdel er veldig lav og åpen! Sittedel er høy og fin men ryggen i sittedelen er kort. Vognen er ikke god å trille i snø. Ikke så god i terreng. Føles raskt litt slarkete. Sittedelen mangler på en måte et mellomhakk mellom ligge og oppreist (tre nivåer, det mest oppreiste har jeg aldri brukt). Den er veldig tung! Ingen fotpose til sittedel - veldig åpen. Masse positivt med den også, men det vet dere allerede. Disse tingene hadde jeg ikke forutsett[emoji848]
 
Back
Topp